Reklamy AdWords w wyszukiwarce obrazów?

Pamiętacie, jak około 5 lat temu Google wprowadziło reklamy graficzne do wyszukiwarki obrazów? Koncern jednak szybko wycofał się z tego pomysłu i znów wszyscy użytkownicy odetchnęli z ulgą – przynajmniej o jedno [...]


Czytaj dalej

Możliwości reklamowe Facebooka

Facebook, który dla niektórych pełni jedynie funkcję portalu społecznościowego (rozmowy ze znajomymi, publikowanie informacji na swój temat) dla innych jest niezwykle ważnym narzędziem biznesowym. Korzystają z nieg [...]


Czytaj Więcej

Reklamy Gmail w AdWords

Korzystacie z możliwości emitowania komunikatów reklamowych w skrzynce odbiorczej poczty Gmail za pomocą systemu AdWords? Jeśli nie to z pewnością przekonacie się do tej opcji po przeczytaniu artykułu. A dla tych, k [...]


Czytaj dalej

AdWords Express – jakie daje możliwości?

Nie znacie różnic między kontem AdWords a AdWords Express? Nic straconego, w tym celu powstał ten artykuł. Dowiecie się, jacy reklamodawcy powinni wypróbować to rozwiązanie, a jacy powinni omijać je szerokim łukie [...]


Czytaj dalej