Case study

Portal parentingowy eMaluszki.pl (eMarketing)

Intensywne działania marketingowe zostały zapoczątkowane w styczniu 2010, a widoczne rezultaty dostrzeżono już po miesiącu. Jednym z kanałów dotarcia do użytkowników były social media – profile eMaluszki.pl na portalach społecznościowych nk.pl oraz Facebook zgromadziły dużą grupę sympatyków. Równolegle prowadzone były działania z zakresu buzz marketingu oraz ePR, które zaowocowały wzrostem rozpoznawalności portalu oraz pozyskaniem wielu partnerów. więcej

Cent3. Uniwerystet Warszawski (Web&Mobile)

Naszym zadaniem było stworzenie serwisu internetowego dla Uniwersytetu Warszawskiego w ramach projektu Centrum Nauk Biologiczno Chemicznych oraz przystosowanie jego funkcjonalności do użytkowania na platformach mobilnych. Nawigacja w sposób płynny i intuicyjny miała przeprowadzić odwiedzających po treściach osadzonych na serwisie. więcej

Sklep Polar Sport (eCommerce)

Podjęte przez nasz zespół pracę pozwalają dzisiaj sprzedawcom na zarządzanie jednym z największych sklepów outdorowych w Polsce. Przyjazna szata graficzna oraz łatwość obsługi sprawia również, że ma on swoich oddanych klientów w całym kraju. więcej