eMarketing

emarketing

Pozycjonowanie

Marketing w wyszukiwarkach jest narzędziem mierzalnym i możliwym do rozliczania w modelu efektywnościowym.

Indywidualnie dobieramy słowa kluczowe, tak aby zapewnić naszym Klientom jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce zarówno w naturalnych wynikach jak i linkach sponsorowanych. Wykorzystujemy najnowsze rozwiązania takie jak ReMarketing, reklamę kontekstową w sieci partnerskiej Google, Google mobile, reklamę na serwisie YouTube.

Dzięki tym narzędziom bezpośrednio docieramy do użytkowników i mierzymy zwrot z inwestycji (ROI). – czytaj dalej

AdWords

Szukając w internecie odpowiedniego dla siebie produktu czy usługi, potencjalny klient na zadane w wyszukiwarce zapytanie, otrzymuję listę odnośników do stron oferujących dane produkty i usługi. Jednakże, odnośniki faktycznie odwiedzane, to te znajdujące się najwyżej w otrzymanych wynikach. Aby osiągnąć te pozycje, sklepy internetowe, firmy usługowe i wiele innych, korzystają z takich narzędzi jak optymalizacja czy pozycjonowanie stron www. Jednakże, coraz popularniejsza staje się usługa Google Adwords, a to za sprawą wielu korzyści płynących z jej oferty. –czytaj dalej

Marketing Szeptany

Dlaczego niektóre produkty stają się ogromnie popularne bez poświęcenia ani grosza na promocje - i dlaczego niektóre wielo milionowe kampanie reklamowe zostają niezauważone?

Odpowiedzią na to pytanie jest Buzz Marketing, czyli jedna z najbardziej wpływowych metod zmiany postaw i zachowań konsumentów. Konsument bardziej ceni osobiste rekomendacje, jeśli chodzi o podejmowanie decyzji zakupowych.

Dla Firm które pragną odnaleźć w internecie swoich przyszłych klientów polecamy zastosowanie buzz marketing jako medium reklamowe.czytaj dalej