Buzz Marketing

Obecnie dzięki dialogowi z konsumentami, dana marka zyskuje sympatię i lojalność klientów. Klient, który ma świadomość, że marka się nim interesuje, nie tylko nie pójdzie do konkurencji, ale przede wszystkim – opowie o produktach lub usługach swoim znajomym, a nawet więcej - szerokiemu gronu Internautów.

Buzz Marketing korzyści:

  • Precyzyjne targetowanie.
  • Możliwość pozyskania opinii konsumentów (anazliza reakcji konsumenta na produkt lub usługę)
  • Trwałe efekty promocji
  • Względnie niskie koszty kampanii

Dostosowujemy za każdym razem kampanię marketingu szeptanego do potrzeb danego klienta. Dzięki temu komunikacja z odbiorcami daje zamierzony pozytywny efekt. Na zakres działań skałda się:

  • Aktywność na forach internetowych, portalach społecznościowych, blogach, videosharing, komentarze do artykułów, newsów.
  • worzenie wizerunku marki
  • Wyrażanie opinii na temet usługi lub produktu
  • Budowanie konwersacji na konkretny temat
  • Research osób, które mogą stac się ambasadorami marki, które będą rekomendowac produkt, firmę lub usługę.