Content Marketing

Content Marketing = Copywriting i nie tylko.

Ze względu na wciąż rozwijający się rynek, zwiększającą się konkurencję oraz mnogość ofert, Content Marketing, nabiera coraz większego znaczenia. Konsumenci, z dnia na dzień coraz bardziej wymagający, zaczynają zwracać większą uwagę na merytoryczną treść przekazu.

Potencjalny klient chce czerpać jak najwięcej korzyści z zakupionego produktu czy usługi. To zwraca go ku źródłom internetowym, ze względu na wygodę i szeroką dostępność wielu ofert . Przeglądając zawartość internetu, klient może dokładnie sprawdzić, a przede wszystkim porównać ze sobą poszczególne oferty. Między innymi, w tym miejscu swoją rolę spełnia copywriting a szerzej mówiąc Content Marketing. Jego zadaniem jest zachęcenie treścią merytoryczną w takim stopniu, by czytający został przekonany do oferowanego przez nas produktu lub usługi.

Tworzone treści powinny być z jednej strony proste, zwięzłe i precyzyjne, tak aby potencjalny użytkownik w krótkim czasie dostał informacje, które go interesują z drugiej zaś powinny być umiejętnie skonstruowane i dostosowane do aktualnych wymagań wyszukiwarek. Powszechnie bowiem wiadomo, że umiejętne wykorzystanie pozycjonowanych słów kluczowych w tekście, częstotliwość ich występowania pomagają osiągnąć wyższą pozycję strony w w wynikach wyszukiwania w dużo krótszym czasie. Również dzięki rozwojowi algorytmów wyszukiwania roboty google kładą coraz większy nacisk na merytorykę treści i jej unikalność. Reasumując im bardziej wartościowa treść na serwisie tym łatwiej może pojawić się w wynikach wyszukiwania.

Dzięki połączeniu wiedzy specjalistów SEO i umiejętności copywriterów tworzymy treści, które niosą skuteczny i prosty przekaz oraz wspomagają i optymalizują procesy pozycjonowania.