Pozycjonowanie?

Ogólnie rzecz ujmując, pozycjonowanie to szereg działań, mających na celu wypromowanie w wyszukiwarkach internetowych pozycjonowanej strony, tak aby dana strona znalazła się jak najwyżej w wynikach organicznych wyszukiwań. Wyniki organiczne, to nic innego jak odpowiedzi wyszukiwarki na nasze zapytania, jednakże nie mieszczące się w przestrzeni reklamowej np. AdWords.

Rozróżnić możemy dwa rodzaje pozycjonowania:

- ścisłe
- rozproszone, czyli tak zwane Long Tail (ang. długi ogon).

Różnica dotyczy efektów, precyzji oraz przedmiotu wyszukiwań. Pozycjonowanie ścisłe charakteryzuje się pozycjonowaniem tzw. krótkich słów kluczowych, np. „tani fryzjer”, „dobry okulista”. Ta forma pozycjonowania pozwala na zdobycie przewagi konkurencyjnej firmą praktycznie z każdego sektora, świadczącym usługi zarówno na rynku globalnym jak i lokalnym. Wykorzystując pozycjonowanie ścisłe, znacznie zwiększamy szanse na to, że potencjalny klient po wpisaniu słowa kluczowego odwiedzi naszą stronę internetową.

Z kolei pozycjonowanie na zasadach Long Tail, jak sama nazwa sugeruje, polega na pozycjonowaniu długich fraz, z dużą ilością słów kluczowych, np. „laptop asus 15.6 core i5 4gb ddr3 500gb”. Takie pozycjonowanie jest najlepsze dla firm posiadających szeroki asortyment bądź serwisów internetowych posiadających dużą ilość treści (portale, vortale tematyczne). Dzięki temu, potencjalny klient w precyzyjny sposób będzie mógł wyszukać konkretny, odpowiedni dla siebie produkt bądź artykuł. Należy pamiętać, że przy pozycjonowaniu Long Tail, bardzo istotna jest odpowiednia optymalizacja strony, która wpływa na efektywność całego procesu.

Oferujemy pozycjonowanie:

- stron www,
- portali internetowych,
- serwisów korporacyjnych,
- sklepów internetowych.

Atutem naszego zespołu jest pozycjonowanie rozproszone, które wykorzystujemy do promocji sklepów internetowych oraz serwisów z dużą ilością treści (podstron). Działalność promocyjna w tym zakresie obejmuje setki, a nawet tysiące długich, rozbudowanych fraz!