Kampania 100% - Jak działamy?

Przykład 1) - Portal Parentingowy:

Cel:

Zwiększenie użytkowników na portalu głównie dla trzech działów (Będę Mamą, Ciąża i Poród, Niemowlę)

Działania:

Adwords, Pozycjonowanie, Social Media (Facebook), Marketing Szeptany, Email Marketing

Historia działań:

Dane na starcie kampanii:

Liczba Unikalnych użytkowników – 8200/miesiąc.

Pierwsze 3 miesiące:

  1. Optymalizacja SEO głównie pod strategię Long Tail (długi ogon).

  2. Uruchomienie kampanii Adwords zarówno w formie linków tekstowych jak i w systemie banerowym.

  3. Stworzenie fanpage portalu i opracowanie strategii komunikacji.

Rezultaty po 3 miesiącach działań:

  • Wzrost Unikalnych użytkowników do 55 800/miesiąc.

  • Wzrost fanów na Facebook do 1200.

  • Wzrost Kont Aktywnych Użytkowników 600.

Kolejne 3 miesiące działań:

  • W dalszym ciągu optymalizacja serwisu oraz zaawansowane działania z zakresu SEO.

  • Utrzymywanie kampanii Adwords wyłącznie jako wparcie działań okazjonalnych.

  • Komunikacja z fanami na Facebooku i NK oraz prowadzenie akcji konkursowych z wykorzystaniem Adface.

  • Współpraca patronacka z wydawnictwami i akcjami specjalnymi.

  • Opracowanie akcji mających an celu zbudowanie bazy użytkowników newslettera.

Rezultaty po 6 miesiącach

  • Wzrost Unikalnych użytkowników do 74 600/miesiąc.

  • Wzrost fanów na Facebook do 2700.

  • Wzrost Kont Aktywnych Użytkowników 14 000.

Kolejne 4 miesiące działań:

  • Wdrożenie zaawansowanych narzędzi SEO.

  • Komunikacja z fanami na Facebooku i NK oraz prowadzenie akcji konkursowych z wykorzystaniem Adface.

  • Współpraca patronacka z wydawnictwami i akcjami specjalnymi.

  • Akcje newsletterowe - wykorzystanie zbudowanej bazy aktywnych kont e-mail.

  • Akcje PR.

Rezultaty po 10 miesiącach.

Wzrost Unikalnych użytkowników do 131 400/miesiąc.

Wzrost fanów na Facebook do 3300.

Wzrost Kont Aktywnych Użytkowników 32 000.