Skip to content

Kampanie Facebook Ads

Kampanie płatne na Facebooku to coś więcej niż promowanie postów z pozycji fanpage’a i kierowanie ich do szerszego grona odbiorców. Aby prowadzone działania były skuteczne muszą one być dogłębnie przeanalizowane, a użycie dostępnych możliwości systemu Facebook Ads świadome i oparte na doświadczeniu. Nasi specjaliści stworzą kompleksową i wysokodochodową kampanię w oparciu o cel marketingowy, który chciałbyś uzyskać dla swojego biznesu. Z naszą pomocą Twój biznes nabierze rozgłosu!
Facebook Ads

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach reklamy na Facebooku?

Szerokie grono odbiorców

Dotrzemy z przekazem reklamowym Twojej firmy do większego grona odbiorców

Chciałbyś, aby Twoja reklama trafiła do jak najszerszej publiki? W pełni wykorzystamy 2 miliardowy potencjał Facebooka i stworzymy kampanię Facebook Ads, która nie tylko będzie miała duży zasięg, ale także zachęci do zapoznania się bliżej z profilem Twojej marki!
Sprzedaż dzięki marketingowi w internecie

Zwiększymy sprzedaż dla Twojej firmy

Stworzymy przekaz reklamowy, który przekona grupę docelową do zakupu Twojego produktu. Odpowiednie targetowanie, angażująca treść i atrakcyjna oprawa graficzna to klucz do sukcesu, który pomógł nam otworzyć biznesy naszych klientów na wiele możliwości!
Ruch na stronie internetowej

Wygenerujemy ruch na Twoją witrynę

Na Twojej stronie www opracowałeś perswazyjne treści przemawiające “za” Twoim produktem lub usługą, ale wciąż niewielki odsetek osób na nią trafia? Z wykorzystaniem kampanii płatnych na Facebooku przekierujemy ruch na Twoją stronę internetową i zachęcimy do wykonania pożądanego zachowania w jej obrębie.

Zwiększenie świadomości marki

Zwiększymy świadomość Twojej marki

Uważasz, że Twój brand ma zbyt mały rozgłos? Chciałbyś, aby grono osób znających go i zaangażowanych w jego działania znacząco wzrosło? Jesteśmy do Twoich usług! Opracujemy strategię, w oparciu o którą nie tylko zwiększymy świadomość Twojej marki, ale także zbudujemy jej wizerunek, który będzie atrakcyjny i angażujący dla potencjalnych klientów!
Aktywność na stronie i polubienia

Zwiększymy aktywność pod postami i liczbę polubień Twojego fanpage’a

Chciałbyś, aby zaangażowanie pod Twoimi postami wzrosło, a także by liczba obserwujących Twoją stronę firmową była większa? Wykorzystamy nasze doświadczenie i nieszablonowe pomysły, aby zbudować szerokie, pełne zaangażowania grono publiki Twojej marki!

Potencjalni klienci Twojej firmy

Pozyskamy potencjalnych klientów dla Twojego biznesu

Specyfika Twojego biznesu wymaga generowania kontaktów do potencjalnych klientów, takich jak np. numer telefonu czy adres mailowy? Stworzymy kampanię reklamową na Facebooku skoncentrowaną na pozyskiwaniu kontaktów od potencjalnych klientów, zainteresowanych produktem lub usługą Twojej marki.
Kampanie remarketingowe

Dotrzemy do klientów, którzy nie sfinalizowali zakupu

Odnotowujesz duży ruch w obrębie swojej witryny, ale wizyty te w większości nie kończą się zakupem? Za pomocą kampanii re-marketingowej dotrzemy z przekazem reklamowym do tych osób i z wykorzystaniem narzędzi perswazji przekonamy ich do wykonania pożądanej interakcji! Teraz każda szansa na pozyskanie klienta będzie w pełni wykorzystana!

Chcesz poznać nasz przepis na skuteczną
kampanię Facebook Ads?

Dlaczego warto współpracować z agencją MTWeb?

Kompetentność poparta
doświadczeniem i wiedzą

Nasza agencja swoje pierwsze kroki stawiała już w 2005 roku, a usługi z zakresu Social Mediów prowadzimy od ponad 10 lat. Na przestrzeni tych lat mieliśmy przyjemność prowadzić kampanie dla wielu firm z niemal każdej branży, dlatego jesteśmy przekonani, że jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu!

Zespół ekspertów
do Twojej dyspozycji

Każdy prowadzony przez nas projekt poprzedzony jest opracowywaniem strategii w kilkuosobowym zespole ekspertów. Dzięki przeprowadzeniu burzy mózgów w grupie masz pewność, że każdy aspekt został dogłębnie zbadany, a stworzony plan działań będzie kompleksowy i efektywny!

Satysfakcjonująca
optymalizacja kampanii

Wiemy, co przyciąga klienta i wzbudza jego zainteresowanie. Ponadto, posiadamy wiedzę, w jaki sposób zoptymalizować reklamę, aby była jak najbardziej skuteczna oraz generowała stosunkowo niskie koszty konwersji. Twoje reklamy będą się wyróżniać na tle konkurencji i przyciągną uwagę klienta, zwiększając sprzedaż!

Efektywnie wykorzystujemy
budżet kampanii

Szczególną uwagę przykładamy do procesu tworzenia tzw. persony – dzięki poprawnemu scharakteryzowaniu profilu „idealnego klienta” targetowanie jest trafne, a budżet nie zostaje wykorzystany na kliknięcia osób niezainteresowanych. Dzięki powyższej strategii kierowania zapewniamy sprzedaż przy niskich kosztach!

Przejrzyste warunki współpracy
i brak długotrwałych umów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których najistotniejsza jest skuteczność prowadzonych działań, wprowadziliśmy jednomiesięczny okres wypowiedzenia i przejrzyste warunki współpracy. Niech to korzyści uzyskiwane z tytuły prowadzonych działań przesądzą o pozostaniu z nami na dłużej!

Synergia działań,
aby móc osiągać więcej

Wszystkie nasze usługi zaprojektowane są w taki sposób, aby wzajemnie się uzupełniać, niezależnie od tego, czy wdrażane są jednocześnie z działaniami z zakresu pozycjonowania, Content Marketingu, aby zwiększyć sprzedaż na Facebooku, czy korzystając z Google Ads, nasz zespół jest tutaj, aby Ci pomóc!

Co otrzymujesz w ramach kampanii Facebook Ads

Facebook Ads i Google Ads - proces działania

⇒ Analizujemy Twoją branżę i opracowujemy strategię działania – Tworząc reklamę na Facebooku poświęcimy czas na zrozumienie Twojej firmy, celów i docelowych odbiorców, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najlepsze możliwości dostępne na Facebooku. Następnie, nasz zespół opracuje jasny i zwięzły plan kampanii, który pokaże, w jaki sposób możemy zrealizować cel, który przed nią stawiamy.

⇒ Kompleksowo wdrażamy kampanie skierowaną na realizację celów Twojej firmy – Za pomocą istniejących danych, ruchu w witrynie lub własnych narzędzi Facebooka zbudujemy wysoce ukierunkowane i odpowiednie grupy odbiorców dla Twoich kampanii. Ponadto, przygotujemy kilka wariantów treści przekazu reklamowego oraz grafik tak, aby zwiększyć różnorodność i sprawdzić, która z opcji spotka się z najlepszym odzewem i odniesie najlepsze wyniki.

Regularnie monitorujemy i analizujemy – Zapewnimy, że piksel na Facebooku, śledzenie i analizy są poprawnie skonfigurowane, aby uzyskać jak najdokładniejsze dane na temat każdej wydanej złotówki. Otrzymane rezultaty i wysnute wnioski warunkują kierunek naszych dalszych działań.

Nieustannie testujemy i optymalizujemy kampanie Facebook Ads – Testujemy różnych odbiorców, kreacje, miejsca docelowe reklam i wiele innych funkcji na koncie reklamowym, aby zapewnić najlepsze wyniki. Nie satysfakcjonują nas dobre rezultaty – wiemy, że jesteśmy w stanie osiągnąć dla naszych klientów dużo więcej!

⇒ Comiesięcznie raportujemy działania na rzecz Twojej marki – Po upływie każdego miesiąca współpracy dostarczymy Tobie szczegółowy raport dotyczący Twojej kampanii na FB i prowadzonych w jej obrębie działań. Ten kompleksowy raport pomoże kontrolować Tobie na bieżąco osiągane rezultaty! Na każdym etapie współpracy możesz także liczyć na nasze wsparcie i otwartość na Twoje pomysły związane z prowadzeniem kampanii – zweryfikujemy je pod kątem skuteczności w danej branży i wspólnie zadecydujemy o kierunku działań reklamowych dla Twojego biznesu.

Sprawdź kto nam zaufał i co o nas myślą klienci

Sprawdź kto nam zaufał

Z całym przekonaniem i ogromną przyjemnością polecamy usługi agencji MTWeb, z którą współpracę podjęliśmy kilka lat temu po wnikliwej analizie rynku. Firma odpowiedzialna jest za optymalizację strony pod kątem wyszukiwarki Google, poprawę pozycji witryny w wyszukiwarce, marketing szeptany oraz tworzenie kampanii Google Ads w bardzo trudnym obszarze specjalistycznych usług medycznych. Każde z powierzonych zadań MTWeb wykonuje ze szczególnym zaangażowaniem, jakością i w ustalonym terminie. Doświadczenie i wiedza całego zespołu umożliwiła wdrożenie rozwiązań dla naszej firmy, które pozwoliły na osiągnięcie założonych celów. Nasza współpraca rozwija się bardzo dynamicznie i już dziś jesteśmy w trakcie przygotowania kolejnego etapu wspólnych działań. Na szczególne słowa uznania zasługuje bardzo kreatywne podejście całego zespołu do nowych wyzwań oraz nieustanna gotowość do wsłuchiwania się w potrzeby klienta i poszukiwania z nim rozwiązań. Współpraca ta wymaga szybkich reakcji, na które zawsze możemy liczyć ze strony agencji MTWeb.
~ Magdalena Soszyńska, OpenMedical
Współpracujemy z agencją MTWeb od 2013 roku i na podstawie jej dotychczasowego przebiegu, możemy polecić ją jako solidnego i profesjonalnego partnera. Współpraca obejmuje między innymi tworzenie, prowadzenie i kontrolowanie kampanii Google Ads na podstawie wyznaczonych celów oraz optymalizację i pozycjonowanie strony internetowej pod kątem wymogów wyszukiwarki Google. Powierzone zadania od początku współpracy są wykonywane rzetelnie, terminowo i zgodnie z naszymi wytycznymi. Rekomendujemy zespół MTWeb osobom, które poszukują firmy o dużym doświadczeniu, skuteczności i elastyczności w stosunku do klienta.
~ Renata Święs, Tukan24
Od 2017 roku agencja MTWeb dba o pozycjonowanie sklepu internetowego, którego jestem właścicielem, oraz o komunikację w mediach społecznościowych. Z całym przekonaniem rekomenduje świadczone przez nią usługi. Na przestrzeni naszej współpracy zespół nieustannie wykazuje się kreatywnością i skutecznymi pomysłami, które umożliwiają mojemu biznesowi zwiększać sprzedaż i budować wizerunek zgodnie z założeniami firmy i najnowszymi trendami. Otwarci także na dodatkowe realizacje wymagające szybkiego działania. Zdecydowanie godni zaufania.
~ Dorota Guglicz, Sklep Afrykański

Chcesz poznać nasz przepis na skuteczną
kampanię Facebook Ads?

Jak działa reklama na Facebooku?

Istnieje wiele możliwości reklamowania się na omawianej platformie. Przykładowo, możesz promować własną stronę na Facebooku, kierować posty z miejscem docelowym w obrębie serwisu lub na własną stronę internetową. Chociaż Facebook zwykle koncentruje się na zwiększaniu ruchu w swojej sieci, istnieje także możliwość wysłania użytkowników do Twojej witryny. Jak wspomniano wcześniej, reklamy na Facebooku są kierowane do użytkowników na podstawie wielu parametrów, takich jak wiek, lokalizacja i informacje o profilu. Wiele z tych opcji kierowania jest unikatowych dla Facebooka, dlatego jest to tak potężne narzędzie marketingowe. Reklama na Facebooku działa na modelu płatności za kliknięcie (CPC) lub wyświetlenie, co oznacza, że obciąża Cię opłatą tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie jedną z Twoich reklam bądź zostanie ona mu wyświetlona. Po utworzeniu reklamy na Facebooku ustala się budżet i stawkę za kliknięcia lub wyświetlenia. Reklamy mogą pojawiać się w kanale aktualności na komputerze i urządzeniu mobilnym, w prawej kolumnie witryny na komputerze, w artykułach, relacjach, na Messengerze czy na Instagramie. Wybór miejsc wyświetlania się reklam uwarunkowany jest rodzajem użytej kreacji reklamowej, celem oraz branżą.

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

Użytkownicy każdego dnia spędzają średnio około godziny na korzystaniu z Facebooka. Mało tego, omawiana platforma społecznościowa ma ponad 2 miliardy aktywnych użytkowników miesięcznie i około 1,6 miliarda aktywnych internautów dziennie. Dzięki tak dużej bazie użytkowników Facebook otrzymuje ogromną ilość danych. Jak zapewne wiesz, członkowie dobrowolnie udostępniają informacje podczas tworzenia swojego profilu (imię, wiek, lokalizacja, zainteresowania itp.). Ze względu na charakter platformy i dane, które gromadzi od użytkowników, opcje targetowania reklamy na Facebooku są niezwykle szczegółowe, z możliwością kierowania do najbardziej odpowiednich odbiorców na podstawie zainteresowań, danych demograficznych, lokalizacji czy zachowania. Oprócz tego, Facebook ma kilka typów celów i formatów reklam, które umożliwiają reklamodawcom tworzenie reklam przeznaczonych do określonego działania, przykładowo zwiększenie liczby odwiedzin w lokalnym sklepie lub generowanie konwersji online. W ramach reklamy na FB możemy tworzyć ponadto niestandardowe i remarketingowe grupy odbiorców, co pozwala nam docierać do użytkowników, którzy wcześniej wykazali się wybraną aktywnością wobec Twojej marki.

4 powody, dla których warto powierzyć reklamowanie firmy na Facebooku specjalistom z agencji

Oszczędzasz cenny czas

Prowadzenie firmy wymaga dużego zaangażowania i czasu. Mając to na uwadze, czy możesz stwierdzić, że posiadasz zasoby wolnego czasu na przeprowadzenie kampanii marketingowej na Facebooku? Chociaż reklama na Facebooku jest ogólnodostępna, kampania wymaga odpowiedniej uwagi, aby uzyskać dobre wyniki. Musisz zaangażować się w tworzenie wysokiej jakości tekstu reklamowego, optymalizacje stawek i w wiele innych działań. Jeśli nie masz pewności, czy wiesz jak działa system i w jaki sposób użyć go w poprawny sposób, powierz to zadanie specjalistom. Czas to pieniądz. Tworzenie, zarządzanie i optymalizowanie kampanii na Facebooku wymaga dużo pracy i czasu. Czy na pewno chciałbyś go poświęcić na naukę działań reklamowych zamiast na rozwój własnej marki?

Bez dodatkowych kosztów przeznaczonych na szkolenia

Posiadanie wewnętrznego specjalisty ds. reklam na Facebooku jest opcją, którą warto wziąć pod uwagę. Wiąże to się jednak z poniesieniem wysokich kosztów szkolenia pracownika. Koszt kursów to jednak nie wszystko, niezbędny będzie także czas i energia potrzebne do przygotowania tej osoby na stanowisko oraz środki na comiesięczne wynagrodzenie. Nie mamy przy tym pewności, czy działania te będą skuteczne, bowiem znajomość systemu to za mało. Istotne jest przede wszystkim doświadczenie, które buduje wieloletnia praktyka. Powierzając kampanię ekspertom z agencji nie ponosisz tego typu kosztów, a jednocześnie otrzymujesz dostęp do aktualnej wiedzy z zakresu dobrych praktyk kampanii i doświadczenia z obszaru wielu branż.

Szybko uzyskasz pożądane wyniki reklam na FB

Proces działań na Facebooku podejmowany przez agencję marketingową przebiega niezwykle sprawnie - od opracowywania strategii po dostarczanie wyników. Jak wspomniano, eksperci współpracowali z wieloma klientami z różnych branż, dlatego są w posiadaniu wiedzy z zakresu najlepszych praktyk, które pomagają osiągnąć satysfakcjonujące wyniki. Z agencją reklamową na czele kampania rozpocznie się w ciągu zaledwie kilku dni.

Reklamy Twojej firmy wpisujące się w najnowsze trendy

Dla nowych reklamodawców platforma ta może być dość przytłaczająca. Facebook nieustannie aktualizuje swój kanał reklamowy o nowe funkcje - wszystko w trosce o lepsze doświadczenia, zarówno dla twórców reklam, jak i zwykłych użytkowników Facebooka. Czy jako właściciel firmy będziesz mieć czas na regularne śledzenie trendów? To kolejny powód, dla którego warto powierzyć reklamowanie się na Facebooku agencji marketingu internetowego. W specyfikę zawodu eksperta tej branży wpisane jest nieustanne poszerzanie wiedzy i monitoring nowości, aby móc wykorzystywać trendy, które zapewnią sukces swoim klientom.

Chcesz poznać nasz przepis na skuteczną
kampanię Facebook Ads?

Jakie istnieją możliwości targetowania w reklamach na Facebooku?

Geotargetowanie

Facebook ułatwia określenie dokładnego obszaru geograficznego i wyświetlanie reklam tylko odpowiednim osobom dla danego rynku. Istnieje także możliwość kierowania reklamy do użytkowników, którzy niedawno przeprowadzili się do miasta i chcieliby dowiedzieć się o Twojej lokalnej firmie. Jednym z najpotężniejszych narzędzi jest możliwość kierowania reklamy do odbiorców w określonej lokalizacji, więc jeśli prowadzisz lokalny biznes – na przykład zakład fryzjerski lub kawiarnie – będziemy targetować reklamy na Facebooku do ludzi w odległości kilku kilometrów od ulicy, na której usytuowana jest Twoja firma. Z kolei jeśli Twój biznes świadczy usługi na większym obszarze geograficznym, dotrzemy do osób znajdujących się w odległości do 80 km od danego miasta. To świetne rozwiązanie dla branży usługowej, zwłaszcza w przypadku małej konkurencyjności.

Zainteresowania

Zainteresowania stanowią bardzo ważną kategorię, dla nas – twórców reklam. Z wykorzystaniem tej opcji targetowania możemy dotrzeć do sprecyzowanej grupy, która za pomocą użytej personalizacji w kreacji reklamowej osiągnie wysoki współczynnik konwersji. Przykładowo, za pośrednictwem Facebook Ads, nasi specjaliści mogą zachęcić miłośników kryminałów, aby przeczytać najnowszy thriller.

W zależności od branży lub niszy możemy skoncentrować działania na tym polu i wyświetlać reklamy, które z większym prawdopodobieństwem przekształcą się w kliknięcia od wybranej grupy odbiorców. Ukierunkowanie zainteresowań to także sposób na przyciągnięcie uwagi fanów konkurencji.

Remarketing

Remarketing może być skutecznym sposobem na interakcję z ludźmi, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę na Facebooku lub przeglądali witrynę. Osiąga się to poprzez skonfigurowanie niestandardowych odbiorców, aby za każdym razem, gdy ktoś odwiedza Twoją stronę www lub określoną stronę docelową, był on dodawany do listy ponownych ofert w Menedżerze Reklam na Facebooku. To dobry sposób, aby przypomnieć ludziom o Twojej marce lub o produktach, które oglądali.

Internauci zazwyczaj nie decydują się na zakup po pierwszym kontakcie z kreacją reklamową – zwłaszcza, jeśli nigdy wcześniej nie widzieli witryny Twojej marki. Dlatego też dotarcie do nich za pomocą reklamy remarketingowej to dobry sposób na budowanie zaufania i zaangażowania.

Istnieją pewne ograniczenia dotyczące reklam na Facebooku, o których każdy, kto podejmuje się promowania firmy w tym systemie reklamowym powinien pamiętać. Facebook nie będzie sprzyjać reklamom, których oprawa graficzna będzie pokryta w ponad 20% tekstem – może to utrudnić stworzenie interesującego obrazu, który odda ustalony przekaz. Powierzając jednak to zadanie specjalistom z Agencji MTWeb masz gwarancję, że kreacja reklamowa nie tylko będzie przygotowana w sposób profesjonalny i zgodny z zasadami Facebooka, ale także w kreatywny sposób będzie oddawała oczekiwany przekaz.

Terminologia do poznania – to powinieneś wiedzieć!

Business Manager

Kompleksowe narzędzie do zarządzania dostępem do wielu stron i kont reklamowych, skierowane do firm, które muszą udzielać różnych uprawnień wielu osobom. Business Manager umożliwia zarządzanie rolami w obrębie strony na Facebooku.

Menedżer Reklam

Tutaj tworzysz reklamy na FB i zarządzasz nimi, ustawiasz budżety, sprawdzasz ich skuteczność i wyświetlasz podsumowanie płatności. Jest to Twoja podstawowa baza dla wszystkiego, co związane z reklamą (odpowiednik interfejsu AdWords) dla jednego klienta.

Piksel Facebooka

Piksel Facebooka to fragment kodu umieszczonego w Twojej witrynie, który pozwala mierzyć, optymalizować i budować grupy odbiorców w kampaniach reklamowych. Należy go zainstalować, zanim zostaną podjęte jakiekolwiek inne działania. Po jego zainstalowaniu warto dodatkowo poświęcić czas na skonfigurowanie zdarzeń, takich jak „Kontakt” i/lub „Kup”. Pozwala na lepsze określanie stawek CPA i optymalizuje kierowanie reklam.

Chcesz powierzyć nam prowadzenie Facebook Ads?
Napisz do nas!