Jak zwiększyliśmy widoczność bloga podróżniczego w top 3 o 450%
Kampanie Content Marketing
Twoja witryna lub strona docelowa jest pierwszym punktem kontaktowym dla Twoich klientów, dlatego ważne jest, aby mieć odpowiednią treść, która nie tylko zainicjuje działanie i doprowadzi do konwersji, ale także urzeknie potencjalnych nabywców. Content Marketing to jednak znacznie więcej niż treść w obrębie Twojej strony, może on występować pod różną postacią i być dystrybuowany poza jej obszar, co umożliwi Twojemu biznesowi zataczać jeszcze większe kręgi. Dzięki dogłębnym badaniom oraz zrozumieniu użytkowników i organizacji jesteśmy w stanie tworzyć treści, które angażują, konwertują i są dostarczane na czas.
Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach marketingu treści?
Wdrożymy zmiany, dzięki którym Twoja strona będzie konwertować
Poprawimy widoczność Twojej witryny w wyszukiwarce Google
Stworzymy content, dzięki któremu będziesz sprzedawać
Przygotujemy treści z myślą o potencjalnych klientach Twojego biznesu
Zwiększymy świadomość marki za pomocą dystrybucji treści
Stworzymy zaangażowaną społeczność Twojej marki
Treści także mogą sprzedawać!
Chcesz dowiedzieć się jak?
Dlaczego warto współpracować z agencją MTWeb?
Tworzymy treści od 10 lat!
Dystrybucja contentu, która zyskuje ogromną publikę
Niech efekty przesądzą o długości naszej współpracy
Wdrażamy synergię działań, by mierzyć wysoko!
Kampania Content Marketingu w naszych rękach - proces działania
⇒ Ustalamy cele marketingowe dla Twojego biznesu – Pierwszą częścią strategii Content Marketingowej jest ustalenie celów. Powinny być one dostosowane pod kątem potrzeb Twojej firmy – prawdopodobnie uzupełnią szersze cele marketingowe i biznesowe firmy. Możesz chcieć, aby Twoje treści zwiększyły świadomość marki, przychody firmy, liczbę konwersji, poprawiły lojalność marki, zwiększyły zaangażowanie klientów, zbudowały relacje i zaufanie wśród potencjalnych klientów lub przyciągnęły strategicznych partnerów.
⇒ Opracowujemy strategię działania obejmującą treści i kanał dotarcia – W dalszym etapie planowania strategii Content Marketingu wybieramy rodzaje treści, które następnie będziemy tworzyć. Aby to zrobić, warto zastanowić się jakiego typu content przekona grupę docelową i personę kupującego. Po podjęciu decyzji, nadszedł czas, aby wybrać określone kanały dystrybucji. W przypadku niektórych typów treści kanał będzie oczywisty. Na przykład, jeśli tworzysz treści na blogu, Twój kanał będzie samym blogiem. Jednak nie w każdym przypadku tak będzie. Na przykład, jeśli wybierzesz media społecznościowe, musimy zdecydować, na której platformie lub platformach będziemy prowadzić działania (Instagram, Facebook, Twitter itp.).
⇒ Tworzymy i rozpowszechniamy wysokiej jakości content – Na tym etapie przygotowujemy treści na podstawie wcześniejszych ustaleń, a następnie dystrybuujemy je w wybrane miejsca. Tworzeniem treści zajmuje się nasz doświadczony zespół, który od lat działa zawodowo w tym obszarze marketingu internetowego.
⇒ Raportujemy działania z każdego miesiąca – Po zrealizowaniu miesięcznej strategii kampanii Marketingu Treści otrzymasz od nas raport, który będzie zawierał informacje na temat przeprowadzonych działań i osiągniętych wyników. Robimy to, abyś mógł być spokojny, że posiadasz kontrolę nad treściami i ich dystrybucją.
Sprawdź naszą skuteczność w praktyce
Sprawdź kto nam zaufał i co o nas myślą klienci
Sprawdź kto nam zaufał
Treści także mogą sprzedawać!
Chcesz dowiedzieć się jak?
Co to jest content marketing?
Przykłady Content Marketingu
Marketing treści w mediach społecznościowych
Content Marketing w formie Infografiki
Content Marketing na blogu
Dystrybucja treści w wartościowe miejsca
Dystrybucja contentu nie tylko w obrębie witryny (onsite), ale także poza jej obszarem (offsite) jest świetną formą reklamy dla wielu biznesów. Ważne jest jednak, aby wybierać wysokiej jakości miejsca, ponieważ od ich wartości zależeć będzie do jak dużego grona nasza treść dotrze oraz czy pozycja naszej strony w rankingu wyszukiwarki Google wzrośnie.