Skip to content

Kampanie Google Ads

Google Ads to płatna platforma reklamowa, która należy do kanału marketingowego znanego jako pay-per-click (PPC), w którym Ty (reklamodawca) płaci za kliknięcie lub za wyświetlenie (CPM) reklamy. Platforma reklamowa pojawiła się na scenie w październiku 2000 r. jako Google Adwords, ale po rebrandingu w 2018 r. została przemianowana na Google Ads. Z ogromną przyjemnością sprawimy, aby dzięki nam i Google Ads rozwój Twojego biznesu nabierał tempa!

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach reklamy na Google?

Powiedz nam czego oczekujesz od kampanii a my przedstawimy Ci różne możliwości dotarcia do klientów oraz dobierzemy typ kampanii, dopasowany i ukierunkowany na realizację wybranych przez Ciebie celów reklamowych. 

Sprzedaż dzięki marketingowi w internecie

Zwiększymy sprzedaż w sklepie internetowym lub stacjonarnym

Zwiększymy przychody ze sprzedaży poprzez zastosowanie odpowiednich typów kampanii oraz sprawdzone metody marketingu cyfrowego. Naszym głównym celem będzie maksymalizowanie ROI (wskaźnik rentowności) Twojego biznesu.

Leady sprzedażowe

Pozyskamy wartościowe leady dla Twojego biznesu

Chcesz pozyskać wartościowych klientów dla swojego biznesu? Żaden problem! Dzięki odpowiedniemu kierowanie jesteśmy w stanie zwiększyć częstotliwość pojawiania się zapytań z formularzy. Poprzez zbieranie danych kontaktowych za pomocą strony zdobędziesz klientów którzy wygenerują przychód i być może staną się lojalnymi klientami Twojej marki. 

Połączenia telefoniczne - komunikacja z Klientem

Zwiększymy liczbę połączeń telefonicznych dla Twojego biznesu

Jeśli bezpośredni kontakt z klientem pozwala Ci zwiększyć szansę na realizacje celu sprzedażowego, to kampania generująca połączenia to rozwiązanie dla Ciebie. Dotrzesz do potencjalnych klientów oraz będziesz widział skuteczność kampanii dzięki zaawansowanemu monitorowaniu konwersji

Ruch na stronie internetowej

Pozyskamy wartościowy ruch w witrynie

Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na Twojej stronie, ale nie chcesz aby byli to przypadkowi użytkownicy? Specjaliści z MtWeb pomogą Ci osiągnąć ten cel! Poprzez odpowiedni dobór słów kluczowe oraz opracowanie atrakcyjnych reklam, możemy nie tylko zwiększyć ruch na stronie ale jednocześnie utrzymać odpowiedni poziom zaangażowania użytkowników.   

Zwiększenie świadomości marki

Zwiększymy rozpoznawalność Twojej marki

Szukasz skutecznego sposobu na dotarcie do szerokiego grona odbiorców? Określ do jakiej grupy docelowej chcesz dotrzeć ze swoim przekazem reklamowym, a my skutecznie wykorzystamy możliwości jakie daje platforma Google Ads. Dzięki nam Twoja marka stanie się rozpoznawalna.

ścieżka zakupowa

Dotrzemy do użytkowników będących na etapie rozważania zakupu

Skutecznie pomożemy Ci dotrzeć do użytkowników na każdym etapie realizacji celu. Chcesz odzyskać porzucone koszyki? Dotrzeć z promocyjną ofertę do lojalnych klientów? Określ nam do kogo i na jakim etapie chcesz dotrzeć a my zajmiemy się resztą.

Zdobywaj klientów i zwiększaj sprzedaż

Skontaktuj się z nami i opowiedz o swojej marce i celach, które chcesz osiągnąć.
Przygotujemy dla Ciebie skuteczny plan ich realizacji.

Dlaczego warto współpracować z agencją MTWeb?

Kilkunastoletnie doświadczenie i wiedza

Jesteśmy agencją działającą w reklamach PPC od 2006 roku. Zrealizowaliśmy ponad 800 kampanii dla różnorodnych branż. Mamy doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu większych, jak i mniejszych kampanii. W ciągu tych kilkunastu lat byliśmy świadkami wielu zmian, mimo to jesteśmy na bieżąco z panującymi trendami oraz nieustannie poszerzamy swoje kompetencje.

Zespół certyfikowanych specjalistów

Powierzając nam swój biznes masz pewność, że jest on w rękach ekspertów, których kompetencje zostały poparte certyfikatem. Od wielu lat posiadamy status Partnera Google. Posiadanie statusu świadczy o tym że jesteśmy godni zaufania i spełniamy normy jakości Google. Działamy czysto i skutecznie, a Google Ads nie ma przed nami tajemnic.

Efektywne kampanie

Pracujemy tak aby efekty naszych działań dostarczały możliwie jak najlepsze wyniki. Skutecznie analizujemy i optymalizujemy kampanie, aby dostarczały wartość Twojemu biznesowi, a przede wszystkim były rentowne. Nie podajemy pustych liczb i uśrednionych wyników, bo wiemy że wartości są zależne od biznesu jaki prowadzisz. Przemawiają za nami zadowoleni klienci z którymi pracujemy od wielu lat.

Bezpieczeństwo

Nie generujemy niechcianych kosztów wyświetlając reklamy wszystkim i wszędzie. Wiemy jak prawidłowo skonfigurować kampanię aby bezpiecznie promować w sieci atuty Twojego biznesu i dotrzeć do właściwych klientów. Nasze działania są poparte analizami – nie działamy w ciemno. 

Koordynacja i kompleksowość działań

Wyznacza nam cel reklamowy, a my kompleksowo i skutecznie będziemy pracować nad jego realizacją od przygotowania konta po rozliczenie się z wyników. Działamy holistycznie z ukierunkowaniem na realizację celu. Dodatkowo nasze usługi są zaprojektowane są w taki sposób, aby wzajemnie się uzupełniać. Współdziałamy z działaniami z zakresu pozycjonowania, content marketingu lub działań na Facebooku.

Transparentność działań

Gwarantujemy przejrzystość na każdym etapie współpracy. Wysyłamy comiesięczne raporty z działań i wyników kampanii. W raporcie widzisz każdą złotówkę którą wydałeś na kampanię. Nie wiążemy się długotrwałą umową – wprowadziliśmy jednomiesięczny okres wypowiedzenia. Niech to korzyści odnoszone ze współpracy z naszą agencją przesądzą o pozostaniu z nami na dłużej!

Co otrzymujesz w ramach kampanii Google Ads

Facebook Ads i Google Ads - proces działania

Sprawdź kto nam zaufał i co ona nas myślą klienci

"Od dawien dawna nosiłam się z założeniem sklepu internetowego, jednak chciałabym, aby moimi działaniami pokierował ktoś z doświadczeniem. Chciałam odnieść sukces. Postawiłam na agencję interaktywną Mtweb ! Doświadczeni fachowcy zadbali nie tylko o wygląd mojego sklepu, ale też zastosowali w nim innowacyjne rozwiązania, dzięki którym sklep stał się bardziej komfortowy. Tyczy się to zarówno strony mojej, czyli sprzedającego jak i moich klientów. Agencja Mtweb pomógł mi również z sukcesem zaistnieć na rynku ! I to z sukcesem ! Wszelkie zastosowane przez nich działania, przełożyły się na niepodważalne efekty. A ja mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć : TAK ! ODNIOSŁAM SUKCES... ! A to wszystko dzięki tej firmie ! "

— Aleksandra Błędowska

"Od dawien dawna nosiłam się z założeniem sklepu internetowego, jednak chciałabym, aby moimi działaniami pokierował ktoś z doświadczeniem. Chciałam odnieść sukces. Postawiłam na agencję interaktywną Mtweb ! Doświadczeni fachowcy zadbali nie tylko o wygląd mojego sklepu, ale też zastosowali w nim innowacyjne rozwiązania, dzięki którym sklep stał się bardziej komfortowy. Tyczy się to zarówno strony mojej, czyli sprzedającego jak i moich klientów. Agencja Mtweb pomógł mi również z sukcesem zaistnieć na rynku ! I to z sukcesem ! Wszelkie zastosowane przez nich działania, przełożyły się na niepodważalne efekty. A ja mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć : TAK ! ODNIOSŁAM SUKCES... ! A to wszystko dzięki tej firmie ! "

— Aleksandra Błędowska

"Od dawien dawna nosiłam się z założeniem sklepu internetowego, jednak chciałabym, aby moimi działaniami pokierował ktoś z doświadczeniem. Chciałam odnieść sukces. Postawiłam na agencję interaktywną Mtweb ! Doświadczeni fachowcy zadbali nie tylko o wygląd mojego sklepu, ale też zastosowali w nim innowacyjne rozwiązania, dzięki którym sklep stał się bardziej komfortowy. Tyczy się to zarówno strony mojej, czyli sprzedającego jak i moich klientów. Agencja Mtweb pomógł mi również z sukcesem zaistnieć na rynku ! I to z sukcesem ! Wszelkie zastosowane przez nich działania, przełożyły się na niepodważalne efekty. A ja mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć : TAK ! ODNIOSŁAM SUKCES... ! A to wszystko dzięki tej firmie ! "

— Aleksandra Błędowska

Zdobywaj klientów i zwiększaj sprzedaż

Jak działa reklama w Google Ads?

Google Ads to platforma reklamowa typu pay-per-click (PPC) w którym reklamodawcy składają oferty, aby ich reklamy były wyświetlane odpowiednim odbiorcom. W przeciwieństwie do innych platform PPC, takich jak Facebook, Google Ads oferuje reklamodawcom dwa podstawowe sposoby dotarcia do ludzi:

  • za pośrednictwem sieci wyszukiwania Google
  • za pośrednictwem sieci reklamowej Google.

Sieć wyszukiwania Google umożliwia wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy aktywnie wyszukują w wyszukiwarce Google wybrane przez Ciebie słowa kluczowe. Jeśli prowadzisz firmę zajmującą się sprzedażą pizzy oraz burgerów, licytujesz, aby Twoja reklama pojawiała się za każdym razem, gdy użytkownik wpisze „pizzeria Kraków”, „najlepszy burger wołowy w Krakowie”.

„Reklamy tekstowe” to doskonała okazja, aby uchwycić użytkowników, którzy są na etapie zakupu. Reklamy tekstowe są oznaczone małym tagiem „Ad” obok adresu URL witryny.

Sieć reklamowa Google działa inaczej. Zamiast wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy aktywnie szukają produktu lub usługi w Internecie, „reklamy graficzne” lub „banery reklamowe” są umieszczane w witrynach, które Twoim zdaniem będą docelowo odwiedzane przez Twoich potencjalnych klientów.

Ponieważ nie szukają aktywnie tego, co masz do sprzedania, ludzie zwykle rzadziej klikają banery reklamowe. Biorąc to pod uwagę, czasami ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki tego nie zobaczą, więc reklamy graficzne mogą pomóc Ci dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy mogą nigdy nie znaleźć Twojej firmy samodzielnie.

Reklamy displayowe sprawdzają się również w kampaniach ponownie angażujących, w których wyświetlasz reklamy osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę w nadziei, że ponownie ją odwiedzą. 

Dlaczego warto korzystać z reklam w Google Ads?

Efekty są natychmiastowe a reklamy są zawsze trafne

Google Ads pozwala tworzyć i wyświetlać reklamy w odpowiednim czasie, odpowiednim klientom. Skonfiguruj prawidłowo kampanię a Twoje reklamy pojawią się w sieci, gdy tylko zostaną zatwierdzone. Google Ads zapewnia on możliwość docierania z przekazem reklamowym do odpowiednich osób. Kierowanie na słowa kluczowe sprawia że reklama wyświetla się tylko wtedy gdy ktoś wyszuka wybranego przez nas słowa kluczowego.

Ogromne możliwości docierania do klientów

Kierowanie na słowa kluczowe nie jest jedynym sposobem na dotarcie do właściwych klientów. Możliwości docierania do użytkowników w Google Ads są praktycznie nieograniczone, możesz:

  • skorzystać z opcji kierowania demograficznego wykorzystując informacje dot. wieku lub płci użytkowników.
  • wykluczać lub kierować reklamy na wybrane lokalizacje geograficzne.
  • wykluczać lub kierować reklamy na wybrane urządzenia, ich rozdzielczości oraz marki.
  • segmentować użytkowników w grupy odbiorców, którzy spełniają Twoje konkretne wymagania.
  • posiłkować się gotowymi grupami odbiorców stworzonymi przez Google.

Fantastyczna ekspozycja

Masz szansę pojawić się na pierwszej stronie największej wyszukiwarki internetowej! Ekspozycja reklamy sprawia że nie sposób jej nie zauważyć. Reklamy Google pojawiają się nawet na 4 pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. W 2016 reklamy Google stały się „większe” przez co stały się bardziej angażujące. Dzięki dodatkowym liniom tekstu oraz możliwości dodawania dodatkowych elementów, reklamy mogą wyglądać znacznie lepiej niż w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Pełna kontrola wydatków

Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś faktycznie kliknie Twoją reklamę.Google Ads działa w ramach Twojego budżetu, to Ty wybierasz dzienny budżet kampanii na podstawie swoich celów reklamowych i możliwości finansowych. Możesz dowolnie rozdzielać kwoty budżetu pomiędzy kampaniami a ponadto możesz je zmieniać w dowolnym momencie. Pozwala to zachować pełną kontrolę nad wydatkami.

Pełne bezpieczeństwo

Zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google dotykają tylko wyników organicznych. Korzystając z Google Ads nie musisz się martwić o wpływ tych zmian na Twoją pozycję i ekspozycję reklamy

Zdobywaj klientów i zwiększaj sprzedaż

Jakie istnieją możliwości targetowania w reklamach Google Ads?

Sieć wyszukiwania Google

Google oferuje reklamy pojawiające się w wynikach wyszukiwarki Google. Ten rodzaj reklamy jest niezwykle skutecznym sposobem na przyciągnięcie odpowiedniego ruchu do Twojej witryny w momencie, gdy ludzie szukają Twojego produktu lub usługi.

Kampanie prowadzone w sieci wyszukiwania Google realizują cele:

  • Zwiększenie sprzedaży
  • Pozyskanie potencjalnych klientów
  • Zwiększenie ruchu w witrynie

Sieć reklamowa Google

Korzystając z sieci reklamowej Google, która składa się z milionów witryn internetowych, w których reklamodawcy mogą wyświetlać swoje reklamy szerokiemu gronu odbiorców w różnych formatach, firmy mogą docierać do bardzo precyzyjnych klientów lokalnie lub na całym świecie.

Kampanie prowadzone w sieci reklamowej Google realizują cele:

  • Zwiększenie sprzedaży
  • Pozyskanie potencjalnych klientów
  • Zwiększenie ruchu w witrynie
  • Rozważanie zakupu produktu danej marki
  • Zwiększenie świadomości i zasięgu marki

Zakupy Google (Kampania produktowa)

Wyświetlanie Twoich produktów na samym szczycie wyników wyszukiwania Google pozwala detalistom wcześnie wkroczyć w podróż kupującego w poszukiwaniu ogólnych słów kluczowych produktów i generować konwersje bezpośrednio ze strony wyników wyszukiwania.

Kampanie produktowe realizują cele:

  • Zwiększenie sprzedaży
  • Pozyskanie potencjalnych klientów
  • Zwiększenie ruchu w witrynie

Kampanie Wideo (w YouTube)

Reklamy YouTube mają możliwość wyświetlania na platformie, która ma 1,5 miliarda użytkowników miesięcznie, więc nic dziwnego, że reklamodawcy odwiedzają YouTube częściej niż nie. Platforma oferuje pełną swobodę twórczą dla twoich filmów, wgląd w czasie rzeczywistym na temat wyświetleń i zwiększoną widoczność reklam poprzez udostępnianie w mediach społecznościowych.

Kampanie prowadzone w sieci filmów YouTube realizują cele:

  • Zwiększenie sprzedaży
  • Pozyskanie potencjalnych klientów
  • Zwiększenie ruchu w witrynie
  • Rozważanie zakupu produktu danej marki
  • Zwiększenie świadomości i zasięgu marki

Formaty reklam Google Ads

Reklamy tekstowe

Reklamy te składają się z 3 nagłówków (każdy do 30 znaków) oraz 2 opisów (każdy do 90 znaków). Możesz także samemu ustalić wygląd ścieżki URL (2 x po 15 znaków).

Dodatkowo można użyć rozszerzeń reklam, by wyświetlać dodatkowe szczegóły oraz informacje kontaktowe, dzięki którym Twoje reklamy będą bardziej przydatne dla klientów.

Reklamy generujące połączenia

Wyświetlają się tylko na urządzeniach, z których można wykonywać połączenia telefoniczne. Gdy potencjalny klient klika Twoją reklamę, nawiązuje połączenie telefoniczne ze swojego urządzenia.

Reklamy elastyczne

Reklamy te składają się z maksymalnie 15 nagłówków (każdy do 30 znaków) oraz 4 opisów (każdy do 90 znaków). Możesz także samemu ustalić wygląd ścieżki URL (2 x po 15 znaków).

Reklama elastyczne rotują treścią dodaną do reklamy, tworząc kombinacje nagłówków i opisów, które zgodnie z maszynowym nauczaniem Google Ads, są w stanie w dużym prawdopodobieństwem pomóc w zrealizowaniu wyznaczonych przez nas celów reklamowych.

Reklamy graficzne

Reklamy te składają się obrazu zawierającego informacje dot. Twojej usługi, bądź hasła reklamowe realizujące wyznaczone przez Ciebie cele. Reklama graficzna może zawierać obraz nieruchomy lub animowany. 

Dodatkowo reklamy graficzne należy tworzyć w kilku rozmiarach, dzięki czemu system Google Ads może umieścić je w odpowiednich miejscach na stronach partnerów w sieci reklamowej.

Tabela rozmiarów reklam graficznych:

Kwadratowe i prostokątne
Wieżowiec
Długi baner
Na urządzenia mobilne
200 × 200 Mały kwadrat
240 × 400 Pionowy prostokąt
250 × 250 Kwadrat
250 × 360 Potrójny szeroki ekran
300 × 250 Baner śródtekstowy
336 × 280 Duży prostokąt
580 × 400 Netboard
120 × 600 Wieżowiec
160 × 600 Szeroki wieżowiec
300 × 600 Reklama na pół strony
300 × 1050 Pionowy
468 × 60 Baner
728 × 90 Długi baner
930 × 180 Górny baner
970 × 90 Powiększony długi baner
970 × 250 Billboard
980 × 120 Panorama
300 × 50 Baner na urządzenia mobilne
320 × 50 Baner na urządzenia mobilne
320 × 100 Duży baner na urządzenia mobilne

Reklamy wideo

Reklamy te składają się z 3 nagłówków (każdy do 30 znaków) oraz dwóch opisów (każdy do 90 znaków). Możesz także samemu ustalić wygląd ścieżki URL (2 x po 15 znaków).

Dodatkowo można użyć rozszerzeń reklam, by wyświetlać dodatkowe szczegóły oraz informacje kontaktowe, dzięki którym Twoje reklamy będą bardziej przydatne dla klientów.

Reklamy produktowe

Reklamy te składają się z 3 nagłówków (każdy do 30 znaków) oraz dwóch opisów (każdy do 90 znaków). Możesz także samemu ustalić wygląd ścieżki URL (2 x po 15 znaków).

Dodatkowo można użyć rozszerzeń reklam, by wyświetlać dodatkowe szczegóły oraz informacje kontaktowe, dzięki którym Twoje reklamy będą bardziej przydatne dla klientów.

Chcesz powierzyć nam prowadzenie Google Ads?
Napisz do nas!