Skip to content

Kampanie Content Marketing

Content marketing - marketing treści
Twoja witryna lub strona docelowa jest pierwszym punktem kontaktowym dla Twoich klientów, dlatego ważne jest, aby mieć odpowiednią treść, która nie tylko zainicjuje działanie i doprowadzi do konwersji, ale także urzeknie potencjalnych nabywców. Content, który angażuje i przekształca zawartość świata cyfrowego jest Twoją walutą. Musisz być skuteczny na każdym etapie kampanii. Content Marketing to jednak znacznie więcej niż treść w obrębie Twojej strony, może on występować pod różną postacią i być dystrybuowany poza jej obszar, co umożliwi Twojemu biznesowi zataczać jeszcze większe kręgi. Dzięki dogłębnym badaniom oraz zrozumieniu użytkowników i organizacji jesteśmy w stanie tworzyć treści, które angażują, konwertują i są dostarczane na czas.

Kampanie Content Marketing

Twoja witryna lub strona docelowa jest pierwszym punktem kontaktowym dla Twoich klientów, dlatego ważne jest, aby mieć odpowiednią treść, która nie tylko zainicjuje działanie i doprowadzi do konwersji, ale także urzeknie potencjalnych nabywców. Content Marketing to jednak znacznie więcej niż treść w obrębie Twojej strony, może on występować pod różną postacią i być dystrybuowany poza jej obszar, co umożliwi Twojemu biznesowi zataczać jeszcze większe kręgi. Dzięki dogłębnym badaniom oraz zrozumieniu użytkowników i organizacji jesteśmy w stanie tworzyć treści, które angażują, konwertują i są dostarczane na czas.

Content marketing - marketing treści

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach marketingu treści?

Długotrwałe efekty strategii marketingowej

Wdrożymy zmiany, dzięki którym Twoja strona będzie konwertować

Przeprowadzimy audyt Twojej istniejącej treści na stronie przed uruchomieniem nowej witryny internetowej, aby upewnić się, że zawiera ona informacje o Twoim produkcie lub usłudze, które będą konwertować. Zorientowana na użytkownika treść może znacznie poprawić wydajność Twojej witryny. Zazwyczaj przejawia się to wyższymi współczynnikami konwersji i większymi przychodami dla Twojej firmy.
Wzrost widoczności strony w internecie

Poprawimy widoczność Twojej witryny w wyszukiwarce Google

Zapewnimy SEO copywriting, aby pomóc odświeżyć treść witryny, która będzie dobrze zoptymalizowana pod kątem indeksowania przez wyszukiwarki. Tworzone w ramach Content Marketingu treści idą w parze z SEO, a jeśli są odpowiednio opracowane, pomogą poprawić zajmowane miejsce w rankingu i generować potencjalnych klientów dla Twojego biznesu.
Sprzedaż dzięki marketingowi w internecie

Stworzymy content, dzięki któremu będziesz sprzedawać

Wesprzemy Cię w planowaniu i tworzeniu wpisów na blogu, w tym wytycznych dotyczących zarządzania treścią i planów strategii treści. Zwiększ widoczność w wyszukiwarce, buduj świadomość marki i przyciągaj najlepszych użytkowników dzięki treścią na blogu stworzonym przez nasz wewnętrzny zespół marketerów.
Kampanie remarketingowe

Przygotujemy treści z myślą o potencjalnych klientach Twojego biznesu

Stworzymy treści dla stron docelowych PPC, zaprojektowane specjalnie z myślą o grupie docelowej Twojej marki. Dokładamy wszelkich starań, aby udostępniane treści rezonowały z Twoimi potencjalnymi klientami i pomagały w przekształceniu ich w płacących nabywców.
Zwiększenie świadomości marki

Zwiększymy świadomość marki za pomocą dystrybucji treści

Zajmiemy się stworzeniem i dystrybucją contentu, który dotrze do szerokiej grupy odbiorców i zachęci do zapoznania się z profilem firmy. Nasz zespół opracuje wartościowe treści opatrzone chwytliwym tytułem tak, aby przykuć ich uwagę i zachęcić do zapoznania się z Twoją witryną. Kiedy już na tej stronie się pojawią, będzie to niedaleka droga do tego, aby stali się oni Twoimi klientami!
Aktywność na stronie i polubienia

Stworzymy zaangażowaną społeczność Twojej marki

Pomożemy Twojemu biznesowi zmaksymalizować skuteczność marketingu w mediach społecznościowych, tworząc treści zachęcające do zaangażowania. W Agencji MTWeb poświęcamy czas na zrozumienie celów Twojej firmy, zdefiniowanie grupy docelowej i zbadanie działań konkurencji. Dzięki temu możemy opracować szczegółową strategię marketingu treści, która zabierze Twoich klientów w podróż skoncentrowaną na konwersji.

Treści także mogą sprzedawać!
Chcesz dowiedzieć się jak?

Dlaczego warto współpracować z agencją MTWeb?

Tworzymy treści od 10 lat!

W ciągu naszej wieloletniej działalności dostarczyliśmy klientom tysiące wysokiej jakości treści dostosowanych pod SEO, które przyczyniły się do awansu w rankingu wyszukiwarki Google i wykreowały wizerunek eksperta w branży. Obecnie współpracujemy z 25 copywriterami, którzy nie tylko mają lekkie pióro, ale także specjalizują się w najróżniejszych branżach. Dostarczane przez nas treści nie tylko będą atrakcyjne, ale także doskonałe pod kątem merytorycznym!

Dystrybucja contentu, która zyskuje ogromną publikę

W ramach działań z zakresu marketingu treści opublikowaliśmy setki tekstów na tematycznych i ogólnotematycznych serwisach, które są poczytne i docierają do szerokiego grona odbiorców. Wieloletnie doświadczenie, jakie posiadamy w obszarze Content Matketingu, pozwala nam opracowywać skuteczne strategie contentowe, które nie tylko zyskują dużą publikę, ale także sprzedają! 

Niech efekty przesądzą o długości naszej współpracy

Doskonale wiemy, że dla naszych klientów liczy się przede wszystkim rezultat prowadzonych działań, dlatego to niech on przesądzi o długości naszej współpracy, a nie długotrwałe umowy! W związku z tym – jako nieliczni w branży – wprowadziliśmy jednomiesięczny okres wypowiedzenia.

Wdrażamy synergię działań, by mierzyć wysoko!

Wszystkie ze świadczonych przez nas usług zostały zaprojektowane w taki sposób, aby wzajemnie się uzupełniać i razem dawać zaskakujące efekty, które pomogą nie tylko w zwiększeniu sprzedaży, ale w wyprzedzeniu konkurencji w walce o byciu pionierem na rynku.

Kampania Content Marketingu w naszych rękach - proces działania

Content marketing - proces działania marketingu treści

⇒ Ustalamy cele marketingowe dla Twojego biznesu – Pierwszą częścią strategii Content Marketingowej jest ustalenie celów. Powinny być one dostosowane pod kątem potrzeb Twojej firmy – prawdopodobnie uzupełnią szersze cele marketingowe i biznesowe firmy. Możesz chcieć, aby Twoje treści zwiększyły świadomość marki, przychody firmy, liczbę konwersji, poprawiły lojalność marki, zwiększyły zaangażowanie klientów, zbudowały relacje i zaufanie wśród potencjalnych klientów lub przyciągnęły strategicznych partnerów.

⇒ Opracowujemy strategię działania obejmującą treści i kanał dotarcia – W dalszym etapie planowania strategii Content Marketingu wybieramy rodzaje treści, które następnie będziemy tworzyć. Aby to zrobić, warto zastanowić się jakiego typu content przekona grupę docelową i personę kupującego. Po podjęciu decyzji, nadszedł czas, aby wybrać określone kanały dystrybucji. W przypadku niektórych typów treści kanał będzie oczywisty. Na przykład, jeśli tworzysz treści na blogu, Twój kanał będzie samym blogiem. Jednak nie w każdym przypadku tak będzie. Na przykład, jeśli wybierzesz media społecznościowe, musimy zdecydować, na której platformie lub platformach będziemy prowadzić działania (Instagram, Facebook, Twitter itp.).

⇒ Tworzymy i rozpowszechniamy wysokiej jakości content – Na tym etapie przygotowujemy treści na podstawie wcześniejszych ustaleń, a następnie dystrybuujemy je w wybrane miejsca. Tworzeniem treści zajmuje się nasz doświadczony zespół, który od lat działa zawodowo w tym obszarze marketingu internetowego.

⇒ Raportujemy działania z każdego miesiąca – Po zrealizowaniu miesięcznej strategii kampanii Marketingu Treści otrzymasz od nas raport, który będzie zawierał informacje na temat przeprowadzonych działań i osiągniętych wyników. Robimy to, abyś mógł być spokojny, że posiadasz kontrolę nad treściami i ich dystrybucją.

Sprawdź kto nam zaufał i co o nas myślą klienci

Sprawdź kto nam zaufał

Z całym przekonaniem i ogromną przyjemnością polecamy usługi agencji MTWeb, z którą współpracę podjęliśmy kilka lat temu po wnikliwej analizie rynku. Firma odpowiedzialna jest za optymalizację strony pod kątem wyszukiwarki Google, poprawę pozycji witryny w wyszukiwarce, marketing szeptany oraz tworzenie kampanii Google Ads w bardzo trudnym obszarze specjalistycznych usług medycznych. Każde z powierzonych zadań MTWeb wykonuje ze szczególnym zaangażowaniem, jakością i w ustalonym terminie. Doświadczenie i wiedza całego zespołu umożliwiła wdrożenie rozwiązań dla naszej firmy, które pozwoliły na osiągnięcie założonych celów. Nasza współpraca rozwija się bardzo dynamicznie i już dziś jesteśmy w trakcie przygotowania kolejnego etapu wspólnych działań. Na szczególne słowa uznania zasługuje bardzo kreatywne podejście całego zespołu do nowych wyzwań oraz nieustanna gotowość do wsłuchiwania się w potrzeby klienta i poszukiwania z nim rozwiązań. Współpraca ta wymaga szybkich reakcji, na które zawsze możemy liczyć ze strony agencji MTWeb.

~ Magdalena Soszyńska, OpenMedical

Współpracujemy z agencją MTWeb od 2013 roku i na podstawie jej dotychczasowego przebiegu, możemy polecić ją jako solidnego i profesjonalnego partnera. Współpraca obejmuje między innymi tworzenie, prowadzenie i kontrolowanie kampanii Google Ads na podstawie wyznaczonych celów oraz optymalizację i pozycjonowanie strony internetowej pod kątem wymogów wyszukiwarki Google. Powierzone zadania od początku współpracy są wykonywane rzetelnie, terminowo i zgodnie z naszymi wytycznymi. Rekomendujemy zespół MTWeb osobom, które poszukują firmy o dużym doświadczeniu, skuteczności i elastyczności w stosunku do klienta.

~ Renata Święs, Tukan24

Od 2017 roku agencja MTWeb dba o pozycjonowanie sklepu internetowego, którego jestem właścicielem, oraz o komunikację w mediach społecznościowych. Z całym przekonaniem rekomenduje świadczone przez nią usługi. Na przestrzeni naszej współpracy zespół nieustannie wykazuje się kreatywnością i skutecznymi pomysłami, które umożliwiają mojemu biznesowi zwiększać sprzedaż i budować wizerunek zgodnie z założeniami firmy i najnowszymi trendami. Otwarci także na dodatkowe realizacje wymagające szybkiego działania. Zdecydowanie godni zaufania.

~ Dorota Guglicz, Sklep Afrykański

Treści także mogą sprzedawać!
Chcesz dowiedzieć się jak?

Co to jest content marketing?

Content Marketing to proces planowania, tworzenia, dystrybucji, udostępniania i publikowania treści w celu dotarcia do odbiorców docelowych. W kontekście firmy ta taktyka może pomóc w zwiększeniu świadomości marki, zwiększeniu sprzedaży, nawiązaniu kontaktu z docelowymi odbiorcami oraz zaangażowaniu potencjalnych i obecnych klientów.

Przykłady Content Marketingu

Chociaż Content Marketing jest odpowiednią i przydatną taktyką dla prawie każdej firmy, burza mózgów, której celem jest znalezienie kreatywnych i przekonujących sposobów dotarcia do odbiorców nie jest prostym zadaniem. Jak możesz odnieść sukces w Marketingu Treści? Istnieje wiele rodzajów w tym obszarze marketingu, które Twoja firma może wykorzystać w swoich działaniach. Poniżej wyróżniliśmy kilka z najbardziej popularnych opcji, które jednocześnie znajdują się w kręgu kompetencji naszej agencji marketingu internetowego.

Marketing treści w mediach społecznościowych

Mając do dyspozycji ponad 3 miliardy użytkowników na całym świecie, łatwo zrozumieć, dlaczego tak wiele firm inwestuje w marketing treści społecznościowych. Istnieje wiele platform (takich jak Facebook, Instagram, Pinterest czy LinkedIn) do pracy oraz kilka sposobów tworzenia i udostępniania treści w social mediach na każdej z nich (zdjęcia, live’y, filmy). Wszystkie te platformy i sposoby udostępniania treści zapewniają wiele możliwości nawiązania kontaktu z odbiorcami.

Content Marketing w formie Infografiki

Infografiki przedstawiają treść, informacje i dane w łatwym do zrozumienia formacie graficznym. Dzięki połączeniu prostych słów, krótkich stwierdzeń i wyraźnych zdjęć infografiki to świetny sposób na skuteczne komunikowanie treści. Działają doskonale, jeśli próbujesz wydestylować edukacyjny lub złożony temat, aby wszyscy odbiorcy mogli go zrozumieć.

Content Marketing na blogu

Blogi to potężny rodzaj treści w obszarze marketingu onsite i dzielenia się informacjami z klientami, a także odbiorcami docelowymi (edukacyjnymi, związanymi z klientem lub z produktem). Mogą służyć do przekształcania czytelników w klientów, zwiększania świadomości marki i budowania relacji z odbiorcami. W zależności od celu określonego bloga możesz promować inne treści w jego obrębie, linkując je między sobą, udostępniając linki do stron w mediach społecznościowych, do witryn i produktów partnerów.

Dystrybucja treści w wartościowe miejsca

Dystrybucja contentu nie tylko w obrębie witryny (onsite), ale także poza jej obszarem (offsite) jest świetną formą reklamy dla wielu biznesów. Ważne jest jednak, aby wybierać wysokiej jakości miejsca, ponieważ od ich wartości zależeć będzie do jak dużego grona nasza treść dotrze oraz czy pozycja naszej strony w rankingu wyszukiwarki Google wzrośnie.

Chcesz powierzyć nam Content Marketing?
Napisz do nas!