Jak zwiększyliśmy widoczność bloga podróżniczego w top 3 o 450%
Kampanie Facebook Ads
Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach reklamy na Facebooku?
Dotrzemy z przekazem reklamowym Twojej firmy do większego grona odbiorców
Zwiększymy sprzedaż dla Twojej firmy
Wygenerujemy ruch na Twoją witrynę
Na Twojej stronie www opracowałeś perswazyjne treści przemawiające “za” Twoim produktem lub usługą, ale wciąż niewielki odsetek osób na nią trafia? Z wykorzystaniem kampanii płatnych na Facebooku przekierujemy ruch na Twoją stronę internetową i zachęcimy do wykonania pożądanego zachowania w jej obrębie.
Zwiększymy świadomość Twojej marki
Zwiększymy aktywność pod postami i liczbę polubień Twojego fanpage’a
Chciałbyś, aby zaangażowanie pod Twoimi postami wzrosło, a także by liczba obserwujących Twoją stronę firmową była większa? Wykorzystamy nasze doświadczenie i nieszablonowe pomysły, aby zbudować szerokie, pełne zaangażowania grono publiki Twojej marki!
Pozyskamy potencjalnych klientów dla Twojego biznesu
Dotrzemy do klientów, którzy nie sfinalizowali zakupu
Odnotowujesz duży ruch w obrębie swojej witryny, ale wizyty te w większości nie kończą się zakupem? Za pomocą kampanii re-marketingowej dotrzemy z przekazem reklamowym do tych osób i z wykorzystaniem narzędzi perswazji przekonamy ich do wykonania pożądanej interakcji! Teraz każda szansa na pozyskanie klienta będzie w pełni wykorzystana!
Chcesz poznać nasz przepis na skuteczną
kampanię Facebook Ads?
Dlaczego warto współpracować z agencją MTWeb?
Kompetentność poparta
doświadczeniem i wiedzą
Zespół ekspertów
do Twojej dyspozycji
Satysfakcjonująca
optymalizacja kampanii
Efektywnie wykorzystujemy
budżet kampanii
Przejrzyste warunki współpracy
i brak długotrwałych umów
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których najistotniejsza jest skuteczność prowadzonych działań, wprowadziliśmy jednomiesięczny okres wypowiedzenia i przejrzyste warunki współpracy. Niech to korzyści uzyskiwane z tytuły prowadzonych działań przesądzą o pozostaniu z nami na dłużej!
Synergia działań,
aby móc osiągać więcej
Co otrzymujesz w ramach kampanii Facebook Ads
⇒ Analizujemy Twoją branżę i opracowujemy strategię działania – Tworząc reklamę na Facebooku poświęcimy czas na zrozumienie Twojej firmy, celów i docelowych odbiorców, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najlepsze możliwości dostępne na Facebooku. Następnie, nasz zespół opracuje jasny i zwięzły plan kampanii, który pokaże, w jaki sposób możemy zrealizować cel, który przed nią stawiamy.
⇒ Kompleksowo wdrażamy kampanie skierowaną na realizację celów Twojej firmy – Za pomocą istniejących danych, ruchu w witrynie lub własnych narzędzi Facebooka zbudujemy wysoce ukierunkowane i odpowiednie grupy odbiorców dla Twoich kampanii. Ponadto, przygotujemy kilka wariantów treści przekazu reklamowego oraz grafik tak, aby zwiększyć różnorodność i sprawdzić, która z opcji spotka się z najlepszym odzewem i odniesie najlepsze wyniki.
⇒ Regularnie monitorujemy i analizujemy – Zapewnimy, że piksel na Facebooku, śledzenie i analizy są poprawnie skonfigurowane, aby uzyskać jak najdokładniejsze dane na temat każdej wydanej złotówki. Otrzymane rezultaty i wysnute wnioski warunkują kierunek naszych dalszych działań.
⇒ Nieustannie testujemy i optymalizujemy kampanie Facebook Ads – Testujemy różnych odbiorców, kreacje, miejsca docelowe reklam i wiele innych funkcji na koncie reklamowym, aby zapewnić najlepsze wyniki. Nie satysfakcjonują nas dobre rezultaty – wiemy, że jesteśmy w stanie osiągnąć dla naszych klientów dużo więcej!
⇒ Comiesięcznie raportujemy działania na rzecz Twojej marki – Po upływie każdego miesiąca współpracy dostarczymy Tobie szczegółowy raport dotyczący Twojej kampanii na FB i prowadzonych w jej obrębie działań. Ten kompleksowy raport pomoże kontrolować Tobie na bieżąco osiągane rezultaty! Na każdym etapie współpracy możesz także liczyć na nasze wsparcie i otwartość na Twoje pomysły związane z prowadzeniem kampanii – zweryfikujemy je pod kątem skuteczności w danej branży i wspólnie zadecydujemy o kierunku działań reklamowych dla Twojego biznesu.
Sprawdź naszą skuteczność w praktyce
Sprawdź kto nam zaufał i co o nas myślą klienci
Sprawdź kto nam zaufał
Chcesz poznać nasz przepis na skuteczną
kampanię Facebook Ads?
Jak działa reklama na Facebooku?
Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?
4 powody, dla których warto powierzyć reklamowanie firmy na Facebooku specjalistom z agencji
Oszczędzasz cenny czas
Prowadzenie firmy wymaga dużego zaangażowania i czasu. Mając to na uwadze, czy możesz stwierdzić, że posiadasz zasoby wolnego czasu na przeprowadzenie kampanii marketingowej na Facebooku? Chociaż reklama na Facebooku jest ogólnodostępna, kampania wymaga odpowiedniej uwagi, aby uzyskać dobre wyniki. Musisz zaangażować się w tworzenie wysokiej jakości tekstu reklamowego, optymalizacje stawek i w wiele innych działań. Jeśli nie masz pewności, czy wiesz jak działa system i w jaki sposób użyć go w poprawny sposób, powierz to zadanie specjalistom. Czas to pieniądz. Tworzenie, zarządzanie i optymalizowanie kampanii na Facebooku wymaga dużo pracy i czasu. Czy na pewno chciałbyś go poświęcić na naukę działań reklamowych zamiast na rozwój własnej marki?
Bez dodatkowych kosztów przeznaczonych na szkolenia
Posiadanie wewnętrznego specjalisty ds. reklam na Facebooku jest opcją, którą warto wziąć pod uwagę. Wiąże to się jednak z poniesieniem wysokich kosztów szkolenia pracownika. Koszt kursów to jednak nie wszystko, niezbędny będzie także czas i energia potrzebne do przygotowania tej osoby na stanowisko oraz środki na comiesięczne wynagrodzenie. Nie mamy przy tym pewności, czy działania te będą skuteczne, bowiem znajomość systemu to za mało. Istotne jest przede wszystkim doświadczenie, które buduje wieloletnia praktyka. Powierzając kampanię ekspertom z agencji nie ponosisz tego typu kosztów, a jednocześnie otrzymujesz dostęp do aktualnej wiedzy z zakresu dobrych praktyk kampanii i doświadczenia z obszaru wielu branż.
Szybko uzyskasz pożądane wyniki reklam na FB
Proces działań na Facebooku podejmowany przez agencję marketingową przebiega niezwykle sprawnie - od opracowywania strategii po dostarczanie wyników. Jak wspomniano, eksperci współpracowali z wieloma klientami z różnych branż, dlatego są w posiadaniu wiedzy z zakresu najlepszych praktyk, które pomagają osiągnąć satysfakcjonujące wyniki. Z agencją reklamową na czele kampania rozpocznie się w ciągu zaledwie kilku dni.
Reklamy Twojej firmy wpisujące się w najnowsze trendy
Dla nowych reklamodawców platforma ta może być dość przytłaczająca. Facebook nieustannie aktualizuje swój kanał reklamowy o nowe funkcje - wszystko w trosce o lepsze doświadczenia, zarówno dla twórców reklam, jak i zwykłych użytkowników Facebooka. Czy jako właściciel firmy będziesz mieć czas na regularne śledzenie trendów? To kolejny powód, dla którego warto powierzyć reklamowanie się na Facebooku agencji marketingu internetowego. W specyfikę zawodu eksperta tej branży wpisane jest nieustanne poszerzanie wiedzy i monitoring nowości, aby móc wykorzystywać trendy, które zapewnią sukces swoim klientom.
Chcesz poznać nasz przepis na skuteczną
kampanię Facebook Ads?
Jakie istnieją możliwości targetowania w reklamach na Facebooku?
Geotargetowanie
Zainteresowania
Zainteresowania stanowią bardzo ważną kategorię, dla nas – twórców reklam. Z wykorzystaniem tej opcji targetowania możemy dotrzeć do sprecyzowanej grupy, która za pomocą użytej personalizacji w kreacji reklamowej osiągnie wysoki współczynnik konwersji. Przykładowo, za pośrednictwem Facebook Ads, nasi specjaliści mogą zachęcić miłośników kryminałów, aby przeczytać najnowszy thriller.
W zależności od branży lub niszy możemy skoncentrować działania na tym polu i wyświetlać reklamy, które z większym prawdopodobieństwem przekształcą się w kliknięcia od wybranej grupy odbiorców. Ukierunkowanie zainteresowań to także sposób na przyciągnięcie uwagi fanów konkurencji.
Remarketing
Remarketing może być skutecznym sposobem na interakcję z ludźmi, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę na Facebooku lub przeglądali witrynę. Osiąga się to poprzez skonfigurowanie niestandardowych odbiorców, aby za każdym razem, gdy ktoś odwiedza Twoją stronę www lub określoną stronę docelową, był on dodawany do listy ponownych ofert w Menedżerze Reklam na Facebooku. To dobry sposób, aby przypomnieć ludziom o Twojej marce lub o produktach, które oglądali.
Internauci zazwyczaj nie decydują się na zakup po pierwszym kontakcie z kreacją reklamową – zwłaszcza, jeśli nigdy wcześniej nie widzieli witryny Twojej marki. Dlatego też dotarcie do nich za pomocą reklamy remarketingowej to dobry sposób na budowanie zaufania i zaangażowania.
Terminologia do poznania – to powinieneś wiedzieć!
Business Manager
Kompleksowe narzędzie do zarządzania dostępem do wielu stron i kont reklamowych, skierowane do firm, które muszą udzielać różnych uprawnień wielu osobom. Business Manager umożliwia zarządzanie rolami w obrębie strony na Facebooku.
Menedżer Reklam
Tutaj tworzysz reklamy na FB i zarządzasz nimi, ustawiasz budżety, sprawdzasz ich skuteczność i wyświetlasz podsumowanie płatności. Jest to Twoja podstawowa baza dla wszystkiego, co związane z reklamą (odpowiednik interfejsu AdWords) dla jednego klienta.