Jak zwiększyliśmy widoczność bloga podróżniczego w top 3 o 450%
Kampanie Google Ads
Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach reklamy w Google?
Zwiększymy sprzedaż w sklepie internetowym lub stacjonarnym
Zwiększymy przychody ze sprzedaży poprzez zastosowanie odpowiednich typów kampanii oraz sprawdzonych metod Google Ads. Naszym głównym celem będzie maksymalizowanie ROI (wskaźnik rentowności) Twojego biznesu.
Pozyskamy wartościowe leady dla Twojego biznesu
Chcesz pozyskać wartościowych klientów dla swojego biznesu? Żaden problem! Dzięki odpowiedniemu kierowaniu jesteśmy w stanie zwiększyć częstotliwość pojawiania się zapytań z formularzy. Poprzez zbieranie danych kontaktowych za pomocą strony zdobędziesz klientów, którzy wygenerują przychód i staną się lojalnymi klientami Twojej marki.
Zwiększymy liczbę połączeń telefonicznych dla Twojego biznesu
Jeśli bezpośredni kontakt z klientem pozwala Ci zwiększyć szansę na realizacje celu sprzedażowego, to kampania generująca połączenia to rozwiązanie dla Ciebie. Dotrzesz do potencjalnych klientów oraz będziesz widział skuteczność kampanii dzięki zaawansowanemu monitorowaniu konwersji.
Pozyskamy wartościowy ruch w witrynie
Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na Twojej stronie, ale nie chcesz aby byli to przypadkowi użytkownicy? Pomożemy Ci osiągnąć ten cel! Poprzez odpowiedni dobór słów kluczowych oraz opracowanie atrakcyjnych reklam, możemy nie tylko zwiększyć ruch na stronie, ale jednocześnie utrzymać odpowiedni poziom zaangażowania użytkowników.
Zwiększymy rozpoznawalność Twojej marki
Dotrzemy do użytkowników będących na etapie rozważania zakupu
Skutecznie pomożemy Ci dotrzeć do użytkowników na każdym etapie realizacji celu. Chcesz odzyskać porzucone koszyki? Dotrzeć z promocyjną ofertę do lojalnych klientów? Określ nam do kogo i na jakim etapie chcesz dotrzeć, a my zajmiemy się resztą.
Poznaj nasz przepis na skuteczną sprzedaż
dzięki Google Ads!
Dlaczego warto współpracować z agencją MTWeb?
Kilkunastoletnie doświadczenie
Jesteśmy agencją działającą z Google Ads (dawny Google Adwords) od 2006 roku. Zrealizowaliśmy ponad 800 kampanii dla różnorodnych branż. Mamy doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu większych, jak i mniejszych kampanii. W ciągu tych kilkunastu lat byliśmy świadkami wielu zmian, mimo to jesteśmy na bieżąco z panującymi trendami oraz nieustannie poszerzamy swoje kompetencje.
Zespół certyfikowanych specjalistów
Powierzając nam swój biznes masz pewność, że jest on w rękach ekspertów, których kompetencje zostały poparte certyfikatem. Od wielu lat posiadamy status Partnera Google. Posiadanie statusu świadczy o tym, że jesteśmy godni zaufania i spełniamy normy jakości Google. Działamy skutecznie, a Google Ads nie ma przed nami tajemnic.
Efektywne kampanie
Pracujemy tak, aby efekty naszych działań dostarczały możliwie jak najlepsze wyniki. Skutecznie analizujemy i optymalizujemy kampanie, aby zapewnić wzrost Twojemu biznesowi. Nie podajemy pustych liczb i uśrednionych wyników, bo wiemy że wartości są zależne od biznesu jaki prowadzisz. Przemawiają za nami zadowoleni klienci, z którymi pracujemy od wielu lat.
Bezpieczeństwo
Nie generujemy niechcianych kosztów wyświetlając reklamy wszystkim i wszędzie. Wiemy jak prawidłowo skonfigurować kampanię, aby bezpiecznie promować w sieci atuty Twojego biznesu i dotrzeć do właściwych klientów. Nasze działania są poparte analizami – nie działamy w ciemno.
Kompleksowość działań
Wyznacza nam cel reklamowy, a my kompleksowo i skutecznie będziemy pracować nad jego realizacją od przygotowania konta po raport z wyników. Działamy holistycznie z ukierunkowaniem na realizację celu. Dodatkowo, nasze usługi są zaprojektowane w taki sposób, aby wzajemnie się uzupełniać. Kampanie Google Ads prowadzimy także w połączeniu z działaniami z obszaru pozycjonowania, Content Marketingu lub Facebook Ads.
Transparentność działań
Gwarantujemy przejrzystość na każdym etapie współpracy. Wysyłamy comiesięczne raporty z działań i wyników kampanii. W raporcie widzisz każdą złotówkę, którą wydałeś na kampanię. Nie wiążemy się długotrwałą umową – wprowadziliśmy jednomiesięczny okres wypowiedzenia. Niech to korzyści odnoszone ze współpracy przesądzą o pozostaniu z nami na dłużej!
Co otrzymujesz w ramach kampanii Google Ads
⇒ Określamy cele i plan na kampanie dla Twojej firmy – Zanim przystąpimy do działania na koncie ustalamy kierunek rozwoju naszej współpracy. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu jesteśmy w stanie zaproponować Ci odpowiednie rozwiązania, które oferuje nam platforma Google Ads. Następnie na podstawie zebranych danych przygotowujemy projekt kampanii.
⇒ Wdrażamy i konfigurujemy kampanie – Po zatwierdzeniu przez Ciebie finalnej wersji projektu kampanii, wdrażamy na konto wszystkie ustalenia. Aby skutecznie zarządzać kampaniami dbamy o to, aby każde konto Google Ads, Google Analytics oraz Google Tag Manager (dodatkowo przy kampaniach produktowych Google Merchant Center) były ze sobą odpowiednio połączone i skonfigurowane. Nie masz wyżej wymienionych usług? Zrobimy to za Ciebie!
⇒ Stały monitoring kampanii – Panel Google Ads oraz dodatkowe narzędzia dostarczają nam kluczowych informacji o aktywności reklam w sieci. Regularnie monitorujemy kampanie i skutecznie realizujemy wyznaczone przez Ciebie cele. W naszej pracy przykładamy dużą uwagę do analityki, pomaga ona nam podejmować odpowiednie działania optymalizacyjne, a – po wdrożeniu zmian – ocenić ich wpływ na wyniki kampanii.
⇒ Regularnie optymalizujemy i analizujemy wyniki – Pracujemy nad skutecznością kampanii, aby osiągała ona jak najlepsze wyniki. Jesteśmy w stanie poprawić parametry reklam, gdyż wiemy i rozumiemy dokładnie z czego one wynikają i w jaki sposób wzajemnie na siebie oddziałują. Wszystkie nasze działania optymalizacyjne dążą do wzrostu liczby konwersji.
⇒ Raport z działań i wsparcie merytoryczne – Co miesiąc otrzymujesz od nas raport z prowadzenia kampanii. Informujemy w nim jakie wyniki zostały osiągnięte oraz opisujemy jakie działania zostały podjęte w ramach prac nad kampanią. Dzięki raportom posiadasz kontrolę nad tym na jakie cele reklamowe wydawane są Twoje środki. Dodatkowo, w każdej chwili możesz omówić z nami swoje pomysły związane z prowadzeniem kampanii – z chęcią weźmiemy czynny udział w życiu Twojej firmy i doradzimy, czy sugerowany przez Ciebie kierunek działań będzie skuteczny.
Sprawdź naszą skuteczność w praktyce
Sprawdź kto nam zaufał i co o nas myślą klienci
Sprawdź kto nam zaufał
Poznaj nasz przepis na skuteczną sprzedaż
dzięki Google Ads!
Jak działa reklama w Google Ads (kiedyś Google Adwords)?
Google Ads to platforma reklamowa typu pay-per-click (PPC), w której reklamodawcy składają oferty, aby ich reklamy były wyświetlane odpowiednim odbiorcom. W przeciwieństwie do innych platform PPC, takich jak np. Facebook, Google Ads oferuje reklamodawcom dwa podstawowe sposoby dotarcia do ludzi:
- za pośrednictwem sieci wyszukiwania Google
- za pośrednictwem sieci reklamowej Google
Aby móc reklamować się w Google Ads, musisz założyć konto w systemie Google i skonfigurować kampanie reklamową. Panel Google Ads oferuje reklamodawcom duży wybór typów kampanii, kombinacji ustawień kierowania oraz formatów reklam, które realizują różne cele reklamowe.
Reklamy w Google Ads rozliczane są obecnie w dwóch modelach t.j. CPC (płatność za kliknięcie) i CPM (płatność za 1000 wyświetleń). Formy te pozwalają na elastyczne dostosowanie i optymalizację wydatków w zależności od wyboru celu marketingowego, a budżet wpłacany na cel kampanii jest elastyczny i zależny od Twoich możliwości.
Skuteczność kampanii Google Ads zależy w dużej mierze od tego w jaki sposób wykorzystywane są możliwości jakie daje panel Google Ads. Powierzając nam prowadzenie kampanii nie musisz martwić się ustawieniami. Powiedz nam jaki cel chcesz realizować, a my zajmiemy się resztą.
Największe zalety kampanii w Google Ads
Efekty są natychmiastowe a reklamy są zawsze trafne
Wystarczy stworzyć konto, zasilić budżet i przygotować kampanię, a Twoje reklamy natychmiast po zatwierdzeniu przez zespół Google wyświetlą się potencjalnym klientom. Wiemy jak działać szybko i efektywnie. Powierz nam skonfigurowanie kampanii Google Ads, a Twoje reklamy pojawią się w sieci niemal natychmiastowo.
Ogromne możliwości docierania do klientów
Możliwości docierania do użytkowników za pośrednictwem reklam w Google Ads są praktycznie nieograniczone – a my wiemy jak je wykorzystać. W kampanii możesz m.in.:
- skorzystać z opcji kierowania na słowa kluczowe i wyświetlać reklamy wtedy gdy ktoś wyszuka wybranego przez Ciebie słowa kluczowego;
- skorzystać z opcji kierowania demograficznego wykorzystując informacje dot. wieku lub płci użytkowników;
- wykluczać lub kierować reklamy na wybrane lokalizacje geograficzne;
- wykluczać lub kierować reklamy na wybrane urządzenia, ich rozdzielczości oraz marki;
- segmentować użytkowników w grupy odbiorców i docierać do nich z reklamami.
Fantastyczna ekspozycja
Dzięki Google Ads i naszej wiedzy masz szansę pojawić się na pierwszej stronie największej wyszukiwarki internetowej! Ekspozycja reklam Google Ads sprawia, że nie sposób ich nie zauważyć. W 2016 reklamy Google Ads (wtedy Google AdWords) stały się „większe” przez co stały się bardziej angażujące. Dzięki naszemu doświadczeniu, wiemy jak sprawić, aby Twoje reklamy były dobrze wyeksponowane w miejscach, które odwiedzają Twoi potencjalni klienci.
Pełna kontrola wydatków
Kampania w Google Ads działa w ramach ustalonego budżetu, to Ty wybierasz dzienny budżet kampanii na podstawie swoich celów reklamowych i możliwości finansowych. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś faktycznie kliknie (model CPC) lub wyświetli (model CPM) Twoją reklamę, a naszym zadaniem jest dopilnować aby był to potencjalny klient.
Poznaj nasz przepis na skuteczną sprzedaż
dzięki Google Ads!
Najczęściej prowadzone kampanie w Google Ads
Kampania w
sieć wyszukiwania
To najpopularniejszy typ kampanii w sieci wyszukiwania Google umożliwiający wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy aktywnie wyszukują w wyszukiwarce Google wybrane przez Ciebie słowa kluczowe. Jako doświadczeni specjaliści, skonfigurujemy kampanię w sieci wyszukiwania tak, aby reklama wyświetliła się precyzyjnie osobom, które aktualnie szukają Twojego produktu lub usługi.
Kampania
produktowa
Celem kampanii produktowej jest sprzedaż Twojego produktu, a przedstawiana forma reklamy bardzo to ułatwia. Najczęściej wykorzystywana jest ona w promocji sklepów internetowych. Zastosowanie kampanii produktowej w Google Ads może znacząco zwiększyć realizację sprzedaży lub pozwala wcześnie wkroczyć w podróż kupującego.
Kampania w
sieci reklamowej
Wykorzystaj możliwości jakie daje sieć reklamowa Google, która składa się z milionów witryn internetowych. Wyświetlimy Twoje reklamy określonym typom odbiorców, w określonych sytuacjach i treściach. Szerokie opcje kierowania, które są dostępne w sieci reklamowej pozwalają na szybkie dotarcie do klientów i prezentację Twojej oferty w formie graficznej lub video.
Kampania
re-marketingowa
Re-marketing pozwala ponownie wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy już odwiedzili Twoją witrynę, ale opuszczają ją – przykładowo – bez zakupu Twojego produktu lub umówienia się na spotkanie w celu skorzystania z Twojej usługi. Pomożemy Ci ponownie nawiązać kontakt z klientami, wyświetlając im odpowiednie reklamy podczas przeglądania sieci.
Kampania
wideo (w YouTube)
Kampanie wideo wyświetlają reklamy wideo Twojej firmy w YouTube i w sieci reklamowej Google. Dzięki wykorzystaniu różnorodnych formatów reklam wideo dostępnych w panelu Google Ads, możesz realizować niemalże wszystkie cele reklamowe. Kampania wideo posiada ogromny potencjał wzrostu, a my sprawimy aby działał on dla Ciebie.
Kampania w
Gmail
Wyświetlaj swoje reklamy na górze skrzynki odbiorczej w najpopularniejszym serwisie webmailowym w Polsce. Zlecając nam prowadzenie kampanii w Gmail, możesz mieć pewność że skutecznie dotrzemy z przekazem reklamowym do Twoich klientów lub znajdziemy odbiorców podobnych do nich.