Wideo marketing w małym sklepie internetowym [Infografika]

thumbnail

Treści wideo mają duży wpływ na marketing w mediach społecznościowych - jest to powód, dla którego każda platforma dodała własną natywną opcję wideo.

Nadal nie jesteś przekonany, czy warto urozmaicić strategię Twojego sklepu internetowego o filmy? Poniżej postanowiliśmy przybliżyć Wam kilka statystyk (źródło: socialmediatoday.com), które jednoznacznie mówią o tym, jakie korzyści płyną z jego zastosowania.

  • Badania pokazują, że filmy są formatem Facebooka, dzięki któremu nasz komunikat dociera i przyciąga odbiorców.
  • Tweety z dołączonym wideo generują 9 razy więcej zaangażowania niż podstawowe aktualizacje tekstu.
  • Treści wideo na Instagramie generują najwięcej zaangażowania zarówno pod względem komentarzy, jak i polubień.
  • Pinterest twierdzi, że użytkownicy są o 2,6 razy bardziej skłonni dokonać zakupu po obejrzeniu wideo marki.
  • Użytkownicy LinkedIn 20 razy częściej udostępniają wideo na platformie niż jakikolwiek inny rodzaj postu.

Oczywiście, film powinien znajdować się na radarze treści społecznościowych - ale jak zacząć korzystać z treści wideo? Poniższa infografika zawiera sposoby użycia wideo oraz najważniejsze wskazówki dla małych sklepów internetowych.

 Infografika_-_wideo_marketing.jpg

 

Źródła:

• http://www.prnewswire.com/news-releases/animoto-survey-consumers-want-more-video-marketing-on-web-social-and-email-300079377.html
• http://searchengineland.com/rise-video-8-tips-boost-sites-seo-227498
• http://brainshark.com/ideas-blog/2013/August/6-cool-stats-about-video-seo
• http://tubularinsights.com/2013-video-marketing-business-survey-trends-report/
• http://awesome.vidyard.com/rs/273-EQL-130/images/Video-in-Business-Benchmark_Report-2017.pdf