Jak zwiększyliśmy widoczność bloga podróżniczego w top 3 o 450%
Social Media Marketing
Co możemy dla Ciebie zrobić prowadząc Twoje Social Media?
Dotrzemy do Twoich odbiorców
Dołożymy wszelkich starań, aby nie tylko zaangażować dotychczasową publiczność, ale także poprzez angażujące treści zwiększyć zasięg organiczny umieszczanych postów. W Social Media Marketingu stawiamy przede wszystkim na kreatywność i spójność elementów identyfikacji wizualnej. Konsekwencja w realizowanych projektach, pozwala zbudować spójny i profesjonalnie prezentujący się profil firmowy, zwiększyć interakcję pod wpisami, a także poszerzać grono odbiorców, którzy tym samym staną się klientami marki.
Zwiększymy świadomość Twojej marki
Wygenerujemy ruch na Twojej stronie internetowej
Zwiększymy sprzedaż w Twojej firmie
Media społecznościowe to nie tylko wizytówka firmy, ale także motor napędowy do sprzedaży. Aby zachować równowagę, pomiędzy budową wizerunku eksperta branży, a dążeniem do osiągnięcia celów sprzedażowych stosujemy zasadę 80/20 zgodnie, z którą 80% postów poświęconych jest zwiększaniu interakcji, dzieleniu się wiedzą, natomiast 20% ma charakter stricte sprzedażowy. Dzięki niej grono lojalnych klientów będzie stale się poszerzać!
Powierz nam swoje Social Media, a my udowodnimy Ci, że one także mogą sprzedawać!
Dlaczego warto współpracować z agencją MTWeb w zakresie mediów społecznościowych?
Doświadczenie i wiedza
Nieszablonowe podejście
W naszych działaniach nie podążamy jedynie utartymi ścieżkami. Nasze działania nie opierają się ponadto na postach okolicznościowych, a na budowaniu zaangażowania i przekazywaniu wartości poprzez dzielenie się wiedzą. Opracowujemy strategię Social Media Marketingu, która zbudowana jest na innowacyjnych pomysłach, które spotykają się z uznaniem odbiorców i wykazują dużą skuteczność. Z nami zyskasz duże grono publiki z potencjałem sprzedażowym!
Synergia działań
Kompleksowość w działaniu
Bez długoterminowych zobowiązań
Twoje media społecznościowe w naszych rękach - proces działania
⇒ Opracujemy strategię Social Media Marketingu – Tworzymy skuteczną strategię w oparciu o cele i wskaźniki, które mają dla Ciebie największe znaczenie. Obejmuje to pomoc w zwiększeniu zaangażowania marki, docieraniu do potencjalnych klientów lub zwiększaniu liczby konwersji.
⇒ Wdrażamy i testujemy tworzone treści – Do tworzenia zasobów i treści w mediach społecznościowych stosujemy podejście „testuj i ucz się”. Pomaga nam to ustalić, które formaty i typy kreacji osiągają dodatni ROAS i zwiększają współczynniki konwersji. Nasi specjaliści odpowiedzialni za content i oprawę graficzną są wykwalifikowani w tworzeniu różnorodnych treści dostosowanych do potrzeb. Wśród formatów udostępnianych w serwisach społecznościowych znajdują się: animacje, grafiki, infografiki oraz artykuły.
⇒ Raportujemy i analizujemy obraną strategię Social Media – Zapewniamy regularne, comiesięczne raporty, które ilustrują postęp Twoich kont społecznościowych w stosunku do wybranych przez Ciebie wskaźników.
Sprawdź naszą skuteczność w praktyce
Sprawdź kto nam zaufał i co o nas myślą klienci
Sprawdź kto nam zaufał
Powierz nam swoje Social Media, a my udowodnimy Ci, że one także mogą sprzedawać!
Dlaczego prowadzenie Social Media dla firm jest tak ważne?
Jak stworzyć skuteczną strategię dla Facebooka, LinkedIn i innych social mediów?
Zanim opublikujemy pierwszy wpis w mediach społecznościowych klienta, szczególną uwagę skupiamy na opracowaniu strategii, która powinna być bardzo przemyślana. Poniżej prezentujemy pytania, które zadajemy na początku współpracy, a na podstawie otrzymanych odpowiedzi tworzymy plan działania, który zagwarantuje satysfakcjonujący rezultat.
Jakie są Twoje cele? W jaki sposób prowadzenie Social Media może pomóc Ci osiągnąć cele biznesowe? Niektóre firmy używają mediów społecznościowych w celu zwiększenia świadomości marki, inne wykorzystują je do zwiększania ruchu na stronie i sprzedaży. Media społecznościowe mogą również pomóc w generowaniu zaangażowania wokół Twojej marki, tworzeniu społeczności i służyć jako kanał obsługi klienta.
Na jakich platformach społecznościowych chcesz się skoncentrować? Prowadzenie fanpage na Facebooku i profil firmowy na LinkedIn to nie wszystko. W zależności od branży liczą się również Instagram, Twitter i Pinterest. Na początku lepiej jest wybrać tą/te platformę/y, na których Twoim zdaniem obecna jest Twoja grupa docelowa. Nie wiesz, który z serwisów będzie dla Ciebie najodpowiedniejszy? Bez obaw, dobierzemy je na podstawie wybranych celów oraz branży, w której działasz.
Jaki rodzaj treści chcesz udostępnić? Jakiego rodzaju treści najlepiej przyciągną Twoją grupę docelową? Czy to zdjęcia, filmy lub linki? Czy są to treści edukacyjne lub rozrywkowe? Dobrym pomysłem jest stworzenie persony, która pomoże w udzieleniu odpowiedzieć na te pytania. Pomoże ona również określić, czy odpowiednie będzie prowadzenie fanpage na Facebooku, profilu na LinkedIn, czy może warto zaangażować się w działania na innych Social Media.
Powierz nam swoje Social Media, a my udowodnimy Ci, że one także mogą sprzedawać!
Co mierzyć, prowadząc social media firmy?
Dotarcie do grona odbiorców
Poprzez “dotarcie” w kontekście mediów społecznościowych rozumie się liczbę użytkowników, którzy zobaczyli naszą treść. Wskaźnik ten dostarcza nam wartościową wiedzę w postaci informacji, czy publikacje, które stworzyliśmy zyskują (choćby niewielki) zasięg. Jeśli Twoim celem jest powiadomienie szerszego grona odbiorców o Twojej firmie, produkcie czy usłudze to właśnie na ten aspekt w naszych działaniach będziemy zwracać szczególną uwagę. Ważne jest jednak, aby nie kierować się w ocenie prowadzonych działań ogólną liczbą osób, do których dotarliśmy, ale przeanalizować kim są poszczególne jednostki i czy wśród nich można wyróżnić członków grupy docelowej. Należy pamiętać, że “dotarcie” nie jest tożsame z liczbą polubień naszego fanpage’a na Facebooku.
Zaangażowanie odbiorców publikacji
Ten rodzaj miary jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej analizowanym spośród wszystkich. W końcu każdemu z nas, kto stara się tworzyć angażujące treści na profil firmowy na Facebooku zależy, aby jak najwięcej osób wykonało jakąkolwiek akcję związaną z postem. Wśród pożądanych akcji występują między innymi reakcje na wpis, komentarze, udostępnienia, kliknięcia w link czy obejrzenie filmu. Ten wskaźnik może być powiązany z tym, o którym mówiliśmy powyżej - z dotarciem - i w tym kontekście jest to miara warta analizy. Należy pamiętać, że istotą jest ilość osób, które zetknęło się z postem oraz jaki procent z tej grupy zareagowało w wybrany sposób na tą treść.
Wpływ działań na realną korzyść dla biznesu
Najczęściej w branży online marketingu monitoruje się dotarcie i zaangażowanie, co wynika z możliwości analitycznych, jakie dają nam poszczególne serwisy społecznościowe. Nie powinno się jednak do tego ograniczać, ponieważ informacje te nie będą wystarczające, aby ocenić, czy obrana strategia przynosi efekty. Jeśli jednak zbadamy takie obszary jak chęć zakupowa czy świadomość marki wówczas otrzymamy wiadomość zwrotną, czy działania te są skuteczne. To szczególnie istotne ze względu na fakt, że duży zasięg i równie satysfakcjonujące zaangażowanie może mieć źródło nie w komunikacji marketingowej, a we wpisach, które oprócz dużej ilości polubień nie przyniosą żadnej wartości Twojej firmie. Istnieje także możliwość, że działania te są prowadzone w niepoprawny sposób, co przekłada się na negatywne postrzeganie marki. Przekazanie prowadzenia strony na Facebooku naszym specjalistom uchroni Ciebie i Twój biznes przed niekorzystnymi skutkami działań w obrębie social media, ponieważ poprzez posiadaną wiedzę i doświadczenie doskonale wiemy, w jaki sposób osiągnąć sukces w mediach społecznościowych!
Wykonanie pożądanej akcji w Social Media
Jesteśmy już w posiadaniu takich informacji jak: ilu użytkowników spotkało się z umieszczonym postem, jaki odsetek tych osób zaangażowało się pod publikacją i w jaki sposób wpłynęło to na Twój brand. Można w tej sytuacji pogłębić posiadaną wiedzę mierząc działania podjęte przez użytkowników. Precyzując, czy wyrażona chęć dokonania zakupu, zakończyła się finalizacją produktu bądź w przypadku świadomości marki - czy jej zwiększenie oddziałuje na częstotliwość wybieranych usług. Zmierzymy każdy inny obszar, który został uwzględniony w opracowanej wcześniej strategii (np. pozostawienie telefonu kontaktowego).
Polecenie innym Twojego produktu lub usługi
Rekomendacje to kolejny aspekt, który można mierzyć prowadząc w sposób świadomy i konsekwentny media społecznościowe. Poprzez polecenie rozumie się internautów, którzy po wykonaniu akcji przybliżającej ich do zakupu są skłonni zarekomendować produkt, usługę lub firmę. Może ona wystąpić w formie recenzji, oceny czy bezpośredniego polecenia. Rekomendowane produkty czy usługi często kończą się jego finalizacją.
Zatrzymanie, czyli klient, który zostaje na dłużej
Ten z kolei wskaźnik do pomiaru efektywności działań w social media mówi o liczbie użytkowników, które mimo nabycia produktu lub usługi, pozostają w zasięgu prowadzonej komunikacji marketingowej. To osoby, które przykładowo nie zdecydowały się na odlubienie strony firmowej na Facebooku. Zbadanie tego obszaru dostarcza nam cennych informacji o skali lojalności czy liczbie powracających klientów. Ma to odzwierciedlenie także w rekomendacjach, co jest z pewnością wartością dodaną.
Mierzysz jeszcze wyżej? Postaw na kampanie płatne na Facebooku
Jeśli dysponujesz dodatkowymi środkami na rozwój marketingu w mediach społecznościowych, możesz rozważyć reklamę w social media. Reklama pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców niż ci, którzy obserwują profil facebookowy Twojej firmy.
Platformy reklamowe w mediach społecznościowych są tak potężne i rozbudowane, że z ogromną precyzją określimy, komu mają być wyświetlane reklamy Twojego biznesu. Stworzymy odbiorców docelowych na podstawie ich danych demograficznych, zainteresowań, zachowań i innych kryteriów – wszystko po to, aby zapewnić Tobie i Twojej marce sukces. Z nami Twoja firma nabierze rozpędu!